|
|
کدخبر: ۱۷۲۷۱۳

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه:

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: هوچی گری و هیاهوی برخی از رسانه ها نمی تواند به شخصیت بزرگ آیت الله علم الهدی آسیبی وارد کند.

حمیدرضا مقدم فر در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درمشهد مقدسدر حاشیه بیستمین گردهمایی مدیران هیئت های رزمندگان اسلام سراسر کشور، اظهار کرد: متأسفانه برخی از رسانه ها با بهانه قرار دادن تکذیبیه وزیر ارتباطات عقده ها و کینه های دیرینه خود را نسبت به شخصیت بزرگی همانند آیت الله علم الهدی ابراز کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه اظهار کرد: آیت الله علم الهدی به عنوان شخصیتی بصیر، مجتهد، عالم و پیشرو در دشمن شناسی، انحراف شناسی و مسلط به مبانی دین همیشه به عنوان یک کانون بصیرت و فرزانه ای دانا مورد اعتماد مردم بوده است و راهنمایی ها و ارشادات ایشان مثل یک چراغ روشنگر مسیر درست را برای مردم نشان می دهد.

مقدم فر خاطرنشان کرد: در موضوع اخیر ایشان ضمن امر به معروف تذکری دادند و اظهار نگرانی کردند، حال اینکه جمله ای را عیناً وزیر مربوطه گفته یا نه بحثدیگری است اما اینکه دغدغه برخی اعضای دولت اعم از وزیر ارتباطات، ارشاد و برخی دیگر از مشاوران و مسئولان ارشد دولت بر این است که فیس بوک آمریکایی که در کنار توئیتر در فتنه ۸۸ سهم عمده ای را در آشوب ها برای براندازی نظام داشت، رفع فیلتر شود بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: امروز وقتی مردم می بینند برخی وزرای ما حرف های آشکار و پنهان خود را با مردم از طریق فیس بوک مطرح می کنند، برایشان خوشایند نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: حال اینکه با کلمات بازی شود و بگویند وزیر این مسئله را در مصاحبه گفته یا نگفته، نمی تواند دستمایه ای برای عقده گشایی و کینه توزی با شخصیتی نظیر آیت الله علم الهدی باشد که مانند خورشیدی در منظومه عالمان بصیر و انقلابی جهان تشیع درخشش دارند.

مقدم فر گفت: برخی از این رسانه ها در استدلال برای حقانیت ترویج و رفع فیلتر فیس بوک به آیه ای از قرآن استناد می کنند که می فرماید «فبشر عبادی الذین یستعمون القول و یستبعون احسنه» اما توجه ندارند که برخی رسانه های آمریکایی قول و گفتار شنیدنی و به حقی ندارند، بلکه مانند سلاح و مهماتی در خدمت اهداف جنگ نرم فرهنگی با جمهوری اسلامی ایران، برای ریشه کن کردن باورها و ارزش های مردم و تغییر هویت ایرانی - اسلامی آنان هستند.

وی افزود: بخش عمده ای از رسانه های صهیونیستی و آمریکایی فرآیند کارشان فساد جنسی، سیاسی و اخلاقی و تولید ناامنی و آسیب به امنیت ملی و مصالح کشور است، این ها را نمی توان گفت قول هایی شنیدنی هستند که باید از میان آن ها انتخاب کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیان کرد: این مسئله مانند این است که بگوییم غذاهای مختلفی بر سر سفره باشد که می دانیم بخشی از آنها مسموم بوده و تولید بیماری می کنند اما بگوییم این ها را نباید از سر سفره برداشت و خود مردم انتخاب کنند که سم بخورند یا غذای سالم؛ این منطق، منطقی غلط و ضعیف است و نمی توان آیات مبارکه قرآن را برای این منطق غلط و اهداف سیاسی مصرف کرد.

انتهای پیام / آ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار