|
|
کدخبر: ۱۷۲۷۳۲

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای برگزاری هرگونه تجمع در شهر تهران بدون مجوز را غیرقانونی دانست.

به گزارش گروه سیاسیخبرگزاری تسنیم، روابط عمومی استانداری تهران با صدور اطلاعیه ای برگزاری هرگونه تجمع بدون مجوز استانداری تهران در شهر تهران را غیرقانونی دانست.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: این انقلاب نورانی که از مهمترین فرازهای آن توجه به ارزش های دینی است برای این آرمان خود بهاء گرانی داده است.

اقامه نماز، اداء فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر، تواصی به حق، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف همه و همه از میوه های شیرین این درخت تنومند به شمار می رود.

این بیانیه در ادامه آورده است: برای دست یابی به ثمرات این شجره طیبه نقش رهبری داهیانه معمار انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و همچنین تدابیر رهبر معظم انقلاب و نیز حضور پرشور ملی غیرقابل انکار بوده است.

این اطلاعیه با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید هم عزم جدی مسئولان و مدیران بر توسعه فرهنگ دینداری و گسترش ارزشهاست، آورده است: ریاست محترم جمهور نیز بارها بر این مهم تأکید داشته اند و تدابیر مناسبی را در این خصوص به دستگاه های ذیربط ابلاغ نموده اند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: عزم مدیریت عالی استان تهران بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه کردن آن است. در همین راستا کمیته های خاص و ستاد‎های ویژه با موضوع حجاب و عفاف در محل استانداری و دستگاه های ذیربط برگزار شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: با توجه به عدم صدور مجوز تجمع و برای احترام به قانون و پرهیز از هرگونه سوءاستفاده فرصت طلبان، از تمامی شهروندان انتظار می رود نسبت به انعکاس نظرات ارزشمند خود صرفاً از طریق رسانه های جمعی بسنده نمایند.

پیشاپیش از همراهی و زمان شناسی شهروندان عزیز سپاسگزاری می نماید.

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران

به گزارش تسنیم، پیشتر روح الله جمعه ای رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، در خصوص برگزاری تجمع امروز بانوان مقابل وزارت کشور در حمایت از مصوبه عفاف و حجاب، گفت: هیچ مجوزی برای هیچ تجمعی از سوی وزارت کشور صادر نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار