|
|
کدخبر: ۱۷۲۸۳۰

شفیعی در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس از جدیت نمایندگان برای استیضاح زنگنه وزیر نفت در صورت عدم انجام تعهدات این وزارتخانه خبر داد.

نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح استیضاح وزیر نفت اظهار داشت: طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت تهیه شده است.

وی ادامه داد: محور استیضاح وزیر نفت این است که این وزارتخانه تعهداتی را که در خصوص احداثپتروشیمی ها داده بود هم اکنون از انجام آن سر باز می زند و ما به عنوان نماینده مردم در مقابل فشار مردم برای راه اندازی این پتروشیمی ها قرار گرفته ایم.

نماینده مردم ممسنی در مجلس گفت: اینکه وزیر نفت از انجام تعهد احداثپتروشیمی ها سر باز می زند، یک خلف وعده سازمانی است؛ بنابراین این موضوع همچنان در دستور کار ما قرار دارد.

شفیعی افزود: قرار شد با وزیر نفت مذاکراتی را برای رفع مسائلی که وزارتخانه از انجام تعهدش خودداری کرده بود، برگزار کنیم اما هنوز آقای وزیر در برگزاری جلسه اکراه می ورزد و اگر جلسه برگزار نشود طرح استیضاح وزیر نفت به عنوان اولویت اصلی در دستور کار مجمع نمایندگان فارس و سایر مجامع قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه طرح استیضاح وزیر نفت به صورت جدی در جریان است، تصریح کرد: اگر تا اواخر هفته آینده به نتیجه ای نرسیم مجدداً پرونده استیضاح از سر گرفته می شود. البته در جلسه مقدماتی با حضور وزیر نفت و آقای لاریجانی رئیس مجلس، آقای زنگنه متعهد شد که برخی مطالبات ما پیگیری شود.

به گزارش تسنیم، شفیعی پیش از این گفته بود: در پی بی توجهی وزارت نفت به تعهدات خود در کشور و به ویژه استان فارس، ۱۸ نماینده ی این استان تصمیم به طرح موضوع استیضاح وی گرفتند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار