|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۲۶

قالیباف در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون تهران:

شهردار تهران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر پرونده هسته ای نظارت دقیق و عمیق دارند، گفت: ایشان تمامی خط قرمزهایی را که باید رعایت شود، از هرکس در هر جایگاهی مطالبه می کنند.

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعیخبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف شهردار تهران پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در سومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ که در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، طی سخنانی پرونده هسته ای کشورمان را یکی از مهمترین موضوعات ایران عنوان کرد و گفت: این پرونده یکی از مهمترین موضوعات در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است و حتماً آیندگان پیرامونش قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این پرونده دارای پیچیدگی های حقوقی است و بازیگرانی از سطوح مختلف در آن ایفای نقش می کنند تصریح کرد: این میدان مبارزه ای است که ملت و انقلاب ما با آن روبروست.

شهردار تهران با بیان اینکه مقام معظم رهبری به پرونده هسته ای نظارت دقیق، عمیق دارند و اداره کننده آن هستند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بدون شک خط قرمزهایی که باید در این زمینه رعایت شود را از هرکسی در هر جایگاهی مطالبه خواهند کرد، ایشان هیچگاه اهل معامله کردن بر سر عزت ملت و نظام با هیچ چیز، هیچکس و هیچ دولتی نیست.

ادامه دارد…

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار