|
|
کدخبر: ۱۷۲۹۷۶

سردار تنگسیری:

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه به تجمیع دانشکده های نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه دریایی امام خامنه ای سپاه در گیلان راه اندازی می شود.

سردار علیرضا تنگسیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زیباکنار با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه بر پنج پایه مستقر است، اظهار کرد: شناوری، تکاوری، موشکی، هوادریا و پهپاد پایه های نیروی دریایی سپاه را تشکیل می دهند.

وی به تجمیع دانشکده های نیروی دریایی سپاه در شمال کشور اشاره کرد و افزود: دانشکده های مذکور در قالب دانشگاه دریایی امام خامنه ای در گیلان راه اندازی می شود.

تنگسیری با بیان اینکه فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه ای مشخص شده است، تصریح کرد: تاسیسات دانشگاه مذکور در حال ساخت است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تجمیع دانشکده های نیروی دریایی سپاه را در کاهش هزینه ها موثر خواند و بیان کرد: تجمیع امکانات سبب افزایش بهره وری می شود.

وی تمام آموزش های دریایی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را در کشورهای اروپایی و آمریکا عنوان کرد و گفت: آموزش نیروها پس از پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از استادان بومی در داخل کشور انجام می شود.

تنگسیری از ارتقای آموزش کارکنان نیروی دریایی سپاه خبر داد و اظهار کرد: کشورهای دیگر خواستار آموزش کارکنان نیروی دریایی خود توسط ایران هستند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به علاقه مندی قطر برای آموزش کارکنان نیروی دریایی این کشور توسط ایران، یادآور شد: موضوع مذکور نشان دهنده ارتقای آموزشی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی هشت سال دوران دفاع مقدس را پیشینه موفق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: استادان دانشکده های نیروی دریایی سپاه از سابقه رزمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

تنگسیری با بیان اینکه رزمندگان عملیات های دفاع مقدس را با کمک و یاری خداوند متعال انجام دادند، تصریح کرد: انجام عملیات والفجر برای کارشناسان نظامی کشورهای مختلف قابل باور نیست.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه به عبور از ۱۵ کیلومتر منطقه آبی طلائیه و جزایر مجنون در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: عملیات های هشت سال دفاع مقدس اکنون در دانشکده ها تدریس می شود و در این زمینه از تجربه بالایی برخوردار هستیم.

انتهای پیام / ۸۴۰۰۱ / ب۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار