|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۰۲

دستور کار کمیسیون های مجلس؛

کمیسیونهای مجلس شورای اسلامی هفته آینده، دعوت از وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به سوالات ۵ نماینده مجلس، بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور و بررسی نحوه اعمال استاندارد خودروهای تولید داخل به ویژه اتوبوس های اسکانیا را در دستور کار خود دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده جلسه علنی دارد و کمیسیون های تخصصی مجلس به بررسی طرح ها ولوایح حوزه های مربوطه می پردازند.

کمیسیون اصل ۹۰ روز یکشنبه دعوت از مدیران وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد ایران و راهور ناجا برای بررسی نحوه اعمال استاندارد خودروهای تولید داخل به ویژه اتوبوس های اسکانیا را در دستور کار خود دارد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ پیگیری بحثاقتصاد مقاومتی و و بررسی طرح تشکیل مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار این کمیسیون در روز دوشنبه قرار دارد.

کمیسیون آموزش و پرورش روز یکشنیه میزبان وزیر علوم و تحقیقات و فناوری است تا فرجی دانا گزارشی در مورد وضعیت بورسیه دانشجویان ارائه دهد.

روز یکشنبه ارائه بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات آن در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین روز یکشنبه کارگروه روابط خارجی مجلس بررسی توافق نامه ژنو را با حضور کاشناسان و مسئولان ذی ربط در دستور کار خود دارد.

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات روز دوشنبه از وزیر اقتصاد و دارایی برای پاسخگویی به سوال ۵ نماینده مجلس دعوت کرده است.

بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش رشد جمعیت کشور در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون بهداشت و درمان قرار دارد، این طرح همچنین در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی نیز قرار دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار