|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۳۹

خلیلی عراقی در جمع خبرنگاران تشریح کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای منتخبین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به جزئیات دومین جلسه این شورا گفت: اصل تصمیم گیری درباره ریاست دانشگاه تهران بر عهده وزیر علوم است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، منصور خلیلی عراقی رئیس شورای منتخبین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران پس از پایان جلسه امروز پنجشنبه این شورا در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه پیرو جلسه دوشنبه برگزار شد و ۶ گزینه ای که در آن جلسه مطرح شدند، به ارائه برنامه های خود پرداختند.

وی با اشاره به اینکه جو بسیار خوب و دوستانه ای بر جلسه حاکم بود، یادآور شد: جو دوستانه این جلسه به شکلی بود که یک نفر از اعضا به نفع بقیه کنار کشید و ۲ عضو دیگر نیز همدیگر را تبلیغ می کردند.

رئیس شورای منتخبین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه اصل این جلسه، جلسه استمزاجی(مشورتی) بود، گفت: اصل تصمیم گیری در این زمینه با وزیر علوم است زیرا حق و مسئولیت وی در این زمینه وجود دارد اما نحوه استمزاج و مشورت به این شکل بود.

خلیلی عراقی ادامه داد: در نهایت رأی گیری و نظرخواهی از ۵۱ عضو صورت گرفت و هیچ کدام از اعضا از نتیجه آن اطلاع ندارند. رأی گیری به شکل محرمانه انجام شد و نظرات به دست آمده به شکل مخفیانه به وزیر علوم ارائه می شود.

وی در خصوص اسم عضوی که کناره گیری کرده است، گفت: بنده نام کسی را نمی برم.

رئیس شورای منتخبین اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره زمان ارائه نظرات به دست آمده به وزیر علوم گفت: همین امروز نظرات به دست آمده به وزیر علوم ارائه می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار