|
|
کدخبر: ۱۷۳۰۶۴

آیت الله کعبی تاکید کرد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید در بدنه مدیریت های فرهنگی کشور مانند وزارت ارشاد، آموزش عالی و آموزش و پرورش خانه تکانی کرد و از نیروهای مومن و انقلابی بیش از پیش استفاده شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز شوش، آیت الله عباس کعبی ظهر امروز در کارگاه آموزشی جنگ نرم در دانشگاه پیام نور شوش برگزار شد، اظهار کرد: باید در این مجموعه ها از نیروهای انقلابی و مومن استفاده کرد زیرا نمی شود با نیروهای فرسوده و بی انگیزه با جنگ نرم دشمنان نظام مبارزه کرد.

وی افزود: ساحت اصلی جنگ نرم ساحت فرهنگ است و این جنگ فرهنگ ملت ها را نشانه گرفته و انسان موجودی است که بر اساس فرهنگ و بر پایه اندیشه و افکار خود حرکت می کند لذا دشمنان نیز فکر و فرهنگ ملت را مورد هدف قرار داده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن از براندازی نظام مایوس شده زیرا نظام ما مبتنی بر مردم سالاری دینی و توزیع قدرت بر اساس اراده ملت شکل گرفته و به پیش می رود و این امر باعثتدوام نظام است و به همین دلیل به دنبال ایجاد رخنه فرهنگی در جامعه است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: باید در مقوله فرهنگ مصوبات شورای انقلاب فرهنگی مانند طرح حجاب و عفاف اجرایی بشوند و ۲۷ نهاد دولتی که در این امر مسئولیت دارند وارد کار شوند اما الان شاهد هستیم که فقط نیروی انتظامی پای کار است.

وی تصریح کرد: راه برخورد با این امور تنها برخورد صرف نیروی انتظامی نیست بلکه باید با راه حل های فرهنگی، تحکیم بنیاد خانواده و احیای شورای تحول اجتماعی با این امر مبارزه کرد.

آیت الله کعبی افزود: راه مقابله با جنگ نرم عزم ملی و مدیریت جهادی می باشد و برگزاری این قبیل همایش ها و همچنین برگزاری دوره های عقیدتی برای دانشجویان و اساتید برای تببین اندیشه های اسلامی نیز از دیگر راه های مقابله با جنگ نرم می باشد.

بر این اساس در این کارگاه یکروزه که با همت بسیج اساتید استان خوزستان و بسیج اساتید دانشگاه های پیام نور شوش و شهر الوان برگزار شد اساتید دانشگاه با حضور در کلاس ها یا مفاهیم و شکل های مختلف جنگ نرم و راه های مقابله با آن آشنا شدند.

انتهای پیام / ۷۲۰۲۰ / ی۳۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار