|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۸۶

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران با صدور بیانیه ای اعلام کردند: بر آن شدیم تا دلواپسی هایمان را خدمت مسئولین عرضه کنیم تا روند مذاکرات را به أحسن وجه و در راستای اعتلای عزت و اقتدار ایران پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از اقدام دانشجویان دانشگاه شریف برای تجمع در مقابل مجلس و اعلام نگرانی خود درباره مذاکرات هسته ای، اعلام کرد که بر آن شدیم تا این دلواپسی ها را خدمت مسئولین محترم عرضه کنیم تا روند مذاکرات را به أحسن وجه و در راستای اعتلای عزت و اقتدار این مرز و بوم پیش ببرند.

متن کامل بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مستکبران جهانخوار در شرایطی که ناامید از تحریم هایی بودند که قرار بود تنها ملت ایستاده در برابر زورگویی هایشان را فلج کند، آوای مذاکره و توافق سر دادند و این دستاویز تازه ای بود برای پایین کشیدن آرمان های مردمی که می خواهند آزادانه حقوق خود را حفظ کنند. نتیجه این مسیر منجر به توافق نامه ای در ژنو شد که هرچند مسئولین محترم ما را از متن مذاکرات پیرامون آن باخبر نساختند و تبلیغات رسانه ای را درباره آن به اوج خود رساندند - تا جایی که صدا و سیما فتح الفتوح بزرگ خواندش - اما آنچه به دست ما رسید، جای بسی تأمل داشت؛

همچنین روندی که در ادامه این توافق از سران کشورهای متکبر و در مقابل، از مسئولین کشورمان دیده شد، روز به روز دلواپسی های ما را درباره آینده میهن عزیزمان چندین برابر کرد.

لذا ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران بر آن شدیم تا این دلواپسی ها را خدمت مسئولین محترم عرضه کنیم تا روند مذاکرات را به أحسن وجه و در راستای اعتلای عزت و اقتدار این مرز و بوم پیش ببرند.

ما نسبت به آنچه که پشت پرده مذاکرات درحال پیش روی است بسیار نگرانیم و از همین جا از نمایندگان محترم مجلس خواستاریم تا نسبت به پیگیری روند مذاکرات با جدیت بیشتری اقدام کنند؛ نکند با بزک کردن چهره کریهِ صهیونیستیِ آمریکا، اوج جنایات و خباثت گری های آن را از یاد ببریم و به لبخند کسانی که حقوق ملل را با نگاه به منافع خود تعریف می کنند، دل خوش کنیم!

نکند حقوق حقه خودمان را با توجیهات به اصطلاح روشنفکران غرب زده زیر پای خودمان له کنیم! نکند دستاورد شهدایی را که برای اعتلای ایران عزیز خون دادند، به باد دهیم و اشک های آرمیتا و نگاه مظلومانه علی رضا به قاب عکس پدر فراموشمان شود!

آری! نکند با عدم ایجاد فضای نقد صحیح و توقیف انتشارات منتقد و کم سواد خواندن منتقدان توافق نامه، ازطرفی شاهد افرادی که توافق نامه را یک متن جامع و بی عیب و نقص می دادند باشیم و از طرفی شاهد افرادی که مسئولین محترم را سازشگر می خوانند…

لذا در همین راستا از مسئولین محترم خواستاریم که همزمان با شفاف سازی روند مذاکرات، فضای نقد سازنده را آماده سازند تا همگی برای رسیدن به هدفی که برای آن هزاران شهید داده ایم، بکوشیم.

«ولاتَهِنوا ولاتَحزِنوا و انتُمُ اَلاَعلونَ اِن کُنتُم مُومِنین»(آل عمران، ۱۳۹)

«هرگز سست نشوید و غمگین نگردید؛ و شما برترید اگر ایمان داشته باشید.»

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار