|
|
کدخبر: ۱۷۳۲۹۷

حدادعادل در گفت وگو با فارس:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در دانشگاه آزاد و تمام دانشگاه های دیگر از انتصاب افراد مشکل دار خودداری کنند و دانشگاه آزاد بایددر انتصاباتش دقت لازم را داشته باشد.

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس، پیرامون انتصاب هراتی و برخی از افراد وابسته به فتنه در دانشگاه آزاد گفت: توصیه ما همیشه به رئیس دانشگاه آزاد این بوده از کسانی که در فتنه فعال یا موثر بوده یا مشکلاتی این چنینی دارند، استفاده نشود.

حدادعادل افزود: امیدوارم در دانشگاه آزاد و تمام دانشگاه های دیگر این اصل رعایت شود و دانشگاه آزاد در انتصاباتش دقت لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: بحثمن روی یک شخص خاص نیست و توصیه من در رابطه با همه افرادی است که به نوعی در فتنه موثر بوده اند یا رفتارهای اشتباهی در این رابطه با نظام داشته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه در رابطه با همایش دلواپسم نیز گفت: مسئولان باید از انتقاداتی که به آنها کمک می کند استفاده کنند، البته عده ای هم حق دارند برای مذاکرات هسته ای نگران باشند و ممکن است کسی از روی دلسوزی نقدی داشته باشد و ما باید از نقدهای به جا استقبال کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار