|
|
کدخبر: ۱۷۳۳۴۴

باقری در گفت وگو با فارس:

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید با جرأت و شجاعت بیشتری بحثهدفمندی را پیگیری کرده و آن را به نقطه مطلوب پیش بینی شده برساند، گفت: در عمل، این اتفاق نیفتاد و روند حرکتی هدفمندسازی با شیب کُندی پیش می رود.

محمد باقری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو باخبرگزاری فارسدر مورد فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها گفت: با توجه به رکود تورمی و مشکلات حوزه تولید، دولت نسبت به حذف یارانه حامل های انرژی با شیب تند در این مرحله ریسک نکرد، لذا عملاً بودجه لازم برای پرداخت یارانه محقق نخواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید با جرأت و شجاعت بیشتری بحثهدفمندی را پیگیری کرده و آن را به نقطه مطلوب پیش بینی شده برساند، اظهار کرد: در عمل، این اتفاق نیفتاد و روند حرکتی هدفمندسازی با شیب کُندی پیش می رود.

باقری شیب مناسب برای حذف یارانه حامل های انرژی را نه کند و نه تند بلکه میانه عنوان کرد و در بخش دیگری از این گفت وگو گفت: مجلس و دولت باید با همکاری یکدیگر نظارت دقیقی بر روند قیمت ها در جریان اجرای مرحله دوم هدفمندی صورت دهند، به ویژه دولت، می بایست وزارت صنعت، معدن و تجارت را به طور خاص مأمور کند مانع سودجویی تبه کاران شود.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به سهم بیشتر مصرف کنندگان در برابر بخش تولید از یارانه ها تصریح کرد: تا زمانی که این سیاست غلط اول انقلاب را ادامه می دهیم به نتیجه مطلوب و مورد نظر از هدفمندی یارانه ها نخواهیم رسید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار