|
|
کدخبر: ۱۷۳۶۹۹

گزارش فارس از دولت در هفته ای که گذشت

توافق امنیتی ایران و پاکستان، بسته شدن چهارمین سفر استانی دولت از مهمترین محورهای اخبار دولت در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری فارستوافق امنیتی ایران و پاکستان / بسته شدن چهارمین سفر استانی دولت / ارسال اسامی ۵۷۵ بدهکار کلان بانکی به قوه قضائیهاز مهمترین محورهای اخبار دولت در هفته گذشته بود.

نیروهای مسلح کشور با برهم زنندگان امنیت به طور قاطع برخورد خواهند کرد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در بازدید از بخش های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حمله اشرار به قهرمان شمشیر بازی در سیستان با بیان اینکه در یک کشور بزرگ همچون ایران نمی توان ادعا کرد که در هیچ جایی اتفاقی رخ نمی دهد گفت: نیروهای مسلح با برهم زنندگان امنیت به طور قاطع برخورد خواهند کرد. معاون اول رئیس جمهور در بازدید از بخشهای مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

معضلات سیاسی با شعار حل نمی شود / قصد جنگ و خنجر کشی با دنیا را نداریم / معصوم نیستیم و اشتباه می کنیم

رئیس جمهور درآیینتجلیل از اعضای نمونه هیات علمی کشوری که ظهر یکشنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد با بیان اینکه در دنیای سیاست خارجی در یک دنیا و منطقه پیچیده هستیم گفت: قدرت های بزرگ نه تنها برای ما بلکه برای همسایه ها و دوستان خود نقشه دارند، حل معضلات سیاسی شعار نیست و باید راه حل را پیدا کنیم.

لایحه جامع تقسیمات کشوری به دولت آمده است / مصمم هستیم در بحثیارانه ها به مردم اعتماد کنیم

مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور پیش از ظهر روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار با بیان اینکه طی ۳ سال گذشته ۱۳۰ هزار میلیارد تومان یارانه داده شده که حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان کل بودجه عمرانی ۳ سال گذشته بوده است گفت: دولت مصمم است در بحثپرداخت یارانه ها براساس اعتماد به مردم عمل کند.

دولت رسماً نرخ جدید حامل های انرژی را ابلاغ کرد

هیأت وزیران در راستای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندکردن یارانه ها نرخ جدید حامل های انرژی را ابلاغ کرد.

هیأت وزیران بهاستنادماده(۱) قانون هدفمندکردن یارانه ها - مصوب ۱۳۸۸ - تصویب کرد؛ نرخ فروش بنزین، نفت گاز، انواع سوخت هواپیما، گاز طبیعی فشرده و گاز مایع مصرفی را تعیین کرد.

لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جاسک تصویب شد

هیات دولت بعدازظهرروز(یکشنبه) به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری تشکیل جلسه داد و لایحه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جاسک از سوی اعضای دولت به تصویب رسید و همچنین تعدادی از پیشنهادهای دستگاه های اجرایی پس از بحثو بررسی، به تصویب هیات وزیران رسید.

۸۲ هزار میلیارد تومان مجموع مطالبات معوق بانک ها / ارسال اسامی ۵۷۵ بدهکار کلان بانکی به قوه قضائیه

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه درنشستمجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان مجلس با بیان اینکه هم اکنون مجموع مطالبات معوق بانک ها به ۸۲ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: ۵۷۵ نفر به عنوان بدهکار کلان بانکی شناسایی شده اند و اسامی این افراد به قوه قضائیه ارسال شده است.

سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب راه گشای دولت در زمینه سلامت مردم خواهد بود

حسن روحانی رئیس جمهور صبح روز(دوشنبه) پس از پایاننشستبا وزیر، معاونان، مشاوران و مدیران ارشد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه همزمان با اجرای طرح تحول در نظام سلامت، سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت نیز راهنما و راه گشای دولت در راستای ارتقا و بهبود شرایط در زمینه بهداشت، درمان و سلامت مردم خواهد بود.

پیگیری موافقت نامه امنیتی تهران – اسلام آباد در سفر به پاکستان

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر دوشنبه پیش ازعزیمتبه اسلام آباد با بیان اینکه هیچ مانع و محدودیتی در مسیر توسعه مناسبات همه جانبه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و پاکستان وجود ندارد، اظهارداشت: در سفر به اسلام آباد در زمینه اجرایی کردن این موافقت نامه امنیتی بین دو کشور در خصوص مبارزه با تروریسم و قاچاق مواد مخدر گفت وگو خواهیم کرد تا به راهکارهای اجرایی برسیم.

آستانه تحمل جامعه در برخی مسائل پایین است / در مسائل سیاسی زود رو در روی هم قرار می گیریم

حسن روحانی رئیس جمهور درمراسمتجلیل از معلمان نمونه کشوری به مناسبت روز گرامیداشت مقام معلم گفت: جامعه ما در برخی موارد بی تحمل بوده و ما در مسائل سیاسی و اجتماعی زود رو در روی هم قرار می گیریم.

توافق ایران و پاکستان برای افزایش امنیت مرزهای مشترک

وزرای کشور ایران و پاکستان روز سه شنبه در یککنفرانس خبریاز توافق ۲کشور برای کنترل و افزایش امنیت مرزهای مشترک، همچنین جلوگیری از قاچاق مواد مخدر و مبارزه با تروریسم خبر دادند.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشورمان و «چوهدری نثارعلی خان» وزیر کشور پاکستان با شرکت در یک کنفرانس خبری از توافق تهران و اسلام آباد برای بهبود وضعیت امنیتی مرزهای مشترک، جلوگیری از عبور شبه نظامیان و پیشنهاد کمیته نظامی مشترک برای مبارزه با تروریسم خبر دادند.

چهارمین سفر استانی رئیس جمهور

حسن روحانی رئیس جمهور روز چهارشنبهواردایلام شد و در جمع مردم درورزشگاهتختی ایلام اظهار داشت: ایلام به عنوان سرزمین قهرمانان تاریخ گذشته و امروز و سرزمینی که دارای تمدن چندین هزار ساله است در تاریخ می درخشد.؛ سرزمینی که همواره مرزبان و مرزدار غرب ایران بوده است.

قول مساعد پاکستانی ها به رحمانی فضلی برای بهبود امنیت مرزها / خبر جدیدی از شمشیرباز ربوده شده نیست

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور از تاکید عبدالرضا رحمانی فضلی در سفر به پاکستان برای بهبود هر چه بیشتر امنیت مرزهای این کشور خبر داد.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که «در جریان سفر وزیر کشور به پاکستان چه توافقاتی بین مقامات دو طرف حاصل شده است»،گفت: در مذاکراتی که آقای رحمانی فضلی با وزیر کشور و سایر مقامات پاکستانی داشتند بر ضرورت توسعه امنیت و بهبود امنیت مرزها تاکید شد.

برگزاری نشست تخصصی «بررسی مسائل حوزه نظرسنجی در ایران» در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری

نشستتخصصی «بررسی مسائل حوزه نظرسنجی در ایران» در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با حضور صاحب نظران این حوزه برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار