|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۳۳

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس:

خبرگزاری تسنیم: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرقدس با صدور نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد نسبت به انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهرقدس با صدور نامه ای خطاب به میرزاده رئیس دانشگاه آزاد نسبت به انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد واکنش نشان داد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

فَأَمَّا الَّذینَ فی قُلُوبِهِمْ زَیغٌ فَیتَّبِعُونَ ما تَشابَهَ مِنْهُ ابْتِغاءَ الْفِتْنَةِ

آنان که در دل هایشان انحراف است، تنها آیات متشابه را پیروی می کنند تا به این وسیله فتنه به پا کنند(ال عمران / ایه ی ۷)

مقام معظم رهبری: امام(ره) برای ما شاخص هستند و امام منهای خط امام، امامی بی هویت است.

سلام علیکم

جناب آقای میرزاده
ریاست محترم دانشگاه آزاد

هنوز یادمان نرفته هیاهوی انتخاباتی سال ۸۸ وسنگ محک خواص بی بصیرت که نشان دادند هنوز اهل کوفه ها در این کشور حضور دارند که شهدایش برای اثبات مردانه بودنشان بدنهای خود را هدیه دادند و اسطوره ی ایثار گری و شهامت شدند.

آقای میرزاده شاید فاجعه بار ترین انتصاب دانشگاه به اصطلاح آزاد اسلامی، مسئولیت دادن به شخصی است که ولایت مطلقه فقیه را زیر سوال برده و به بنیانگذار انقلاب مستضعفین جهان توهین کرده است. وقاحت و بی حیایی این فرد به جایی رسیده بوده که به امام خمینی(ره)، این عارف بی بدیل ایران اسلامی می گوید کافر.

آقای میرزاده بی کفایتی مسئولان بی تدبیر شما باعثشده تا افرادی امثال هراتی قبح توهین به امام(ره) و جایگاه ایشان را بشکنند تا شاخصه های امام(ره) در بین مردم ناپدید شود. این انتصاب فضاحتی دیگر در تاریخ دانشگاه آزاد ثبت کرد. حمایت قاطع این شخص از سران جنبش الحادی سبز و دادن نامه های توهین آمیز به این سران که در آن به رهبری و نهادهای انقلابی توهین شده بود از حرکات منافقانه و ضد انقلابی اوست. مع الاسف وی با بی شرمی مدعی شده بود: " بخدا قسم آنچه که در کهریزک اتفاق افتاد مصداق کوچکی بود از شکنجه ها و کشتارهای دهه شصت در زندانهای(امام) خمینی.

جناب آقای میرزاده مگر هراتی با طرح اتهام هایی به نظام و امام خمینی ننوشت: " مگر منتظری نگفت که ولایت مطلقه شرک است؟ و مگر «امام خمینی» واضع تئوری ولایت مطلقه نبود؟

وی با شرک آلود خواندن حکم امام خمینی در خصوص ولایت فقیه گفته بود: سالها پیش از وقوع انقلاب اسلامی «حضرت امام» همه سخنان خود را در کتاب «ولایت فقیه» و فاجعه بار تر از آن درکتاب «کشف الاسرار» گفته بود. اما مگر در آن روزگار کسی جرات این را به خود میداد که آن اندیشه های سخیف را نقد کند؟ "

جای تاسف است که حالا چنین فردی با این دیدگاه ها سکان دار یکی از پست های دانشگاه آزاد شده است. حال با کمال تاسف شاهد آنیم که این شخص در یکی از مهمترین نهادهای علمی کشور آن هم با پسوند اسلامی مسئولیت می گیرد و در حالی که آرمانهای اعتقادی و ارزشی انقلاب ملت ایران را به سخره بگیرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس ضمن محکومیت این انتصاب غیر شایسته دانشگاه آزاد و شخص آقای میرزاده را مسئول دانسته که لازم است در اسرع وقت نسبت به جبران این انتصاب خسارت بار تجدید نظر صورت پذیرد و دیگر شاهد چنین اقداماتی در این دانشگاه نباشیم.

والسلام علی من تبع الهدی

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار