|
|
کدخبر: ۱۷۳۷۳۷

طاهری در گفت وگو با فارس خبر داد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اقدامات مربوط به طرح جمعیت و تعالی خانواده در این کمیسیون به پایان رسیده، گفت: این طرح فقط نیازمند کمی اصلاحات ویرایشی است که پس از انجام به صحن علنی ارائه خواهد شد.

سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون فرهنگی خانه ملت در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، گفت: اقدامات مربوط به این طرح در کمیسیون به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: طرح جمعیت و تعالی خانواده فقط نیازمند کمی اصلاحات ویرایشی است که پس از انجام به صحن علنی ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای ارائه یک طرح مطلوب به کار گرفتیم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری چندباری به رئیس مجلس تاکید کردند، مطمئن هستیم که ایشان نیز پیگیری خواهند کرد تا طرح در صحن علنی مورد بررسی وکلای ملت قرار گیرد.

طاهری درباره جزئیات طرح مذکور هم گفت: در این طرح مشوق هایی برای ازدواج و فرزندآوری وجود دارد به صورتی که قابل اجرا باشد؛ زمانی ممکن است ما قوانین رویایی بنویسیم اما درباره این طرح سعی شد متناسب با ظرفیت کشور مشوق های بهتری تعریف شود.

وی با یادآوری اینکه در ایام بودجه برای تامین مالی طرح جمعیت و تعالی خانواده اقداماتی صورت گرفت، تصریح کرد: در راستای این طرح طی جلسات مشترکی با دولت از منابع مالی موجود بهره خواهیم برد، در واقع بعد از تصویب طرح نیازمند برگزاری جلسات مشترک با دولت هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار