|
|
کدخبر: ۱۷۳۸۴۴

فرمانده پدافند هوایی محرم:

فرمانده گروه ۱۰ پدافند هوایی محرم گفت: جوانان با آشنایی با اهداف و انگیزه‏های شهدا می توانند ادامه‏دهنده راه آنان باشند و چشم طمع دشمن را کور می کنند.

به گزارشخبرگزاری فارساز استان سمنان، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان پیش از ظهر امروز در مراسم خاطره‏گویی شهدا و ایثارگران که با حضور بسیجیان در منطقه باغ‏زندان شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه الگو و سیره شناختی تربیتی و حرکتی ما شهدا هستند، اظهار کرد: جوانان باید با اهداف و انگیزه حرکتی شهدا آشنا شوند تا بتوانند ادامه‏دهنده راه شهدا باشند.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با تبعیت از ولایت و رهبری فرزانه انقلاب و مکتب شهدا یاری رسان خوبی برای انقلاب اسلامی و تحقق وعده های الهی باشیم.

فرمانده گروه ۱۰ پدافند هوایی محرم خاطرنشان کرد: برگزاری این مراسم، دو پیام درونی و بیرونی دارد که پیام بیرونی به دشمنان بوده و پیام درونی به ملت و مسئولان نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: پیام بیرونی به دشمنان این است که حواسشان را جمع کنند؛ ۳۵ سال از انقلاب می گذرد و تمام گزینه های آمریکا، اروپا، رژیم اشغالگر قدس و… در کشور ما مردود شد و به روی میز آمریکا برگشت.

ابراهیمیان بیان کرد: به فرموده امام راحل، ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد؛ مردم ما برای جان‏فشانی حاضرند و این‏گونه ملتی از هیچ گزینه ای ترس و واهمه ندارد.

وی با اشاره به پیام داخلی برنامه های شهدا گفت: پیام داخلی این است که رمز پیروزی و قدرت ما اتحاد، حفاظت و دفاع از ارزش‏هاست و در آینده هم جوانان ما دنباله‏روی شهدا خواهند بود و چشم طمع دشمنان را کور می کنند.

در این مراسم، کلیپ هایی از شهدای دوران دفاع مقدس و شهرستان شاهرود به نمایش درآمد که در خصوص وظایف مردم و نظام اسلامی در خدمت به اسلام و جامعه اسلامی تأکیداتی را بیان داشتند.

انتهای پیام / ۲۲۴۹ / ی۲۰

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار