|
|
کدخبر: ۱۷۴۰۰۶

سردار جزایری:

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملکرد قدرت هایی مثل چین و روسیه در پایان دادن به قلدری های صهیونیزم جهانی و آمریکا می تواند تاثیرگذار باشد افزود: کشورهای اسلامی حول محور وحدت جهان اسلام قادرند مدیریت جهانی را مبتنی بر آموزه های اسلام ناب رقم بزنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در تبیین روند تحولات در جنگ سوریه و پیامدهای شکست تروریست ها مقابل اراده ملت و دولت این کشور، گفت: از همان اوائل جنگ تروریستی تحمیلی به سوریه توسط طیفی متشکل از ارتجاع عرب، اروپا، آمریکا و رژیم صهیونیستی، این فرضیه نیز مطرح شد که کسی که تروریست صادر می کند خود گرفتار تروریسم خواهد شد.

وی افزود: این موضوع بارها اعلام شد که ناکام نهایی جنگ علیه دولت و مردم سوریه، متجاوزین و مهاجمان خواهند بود و اقدامات تروریستی تکفیری ها و مزدوران آدم کش، سرانجام حکومت های حامی را نیز در بر خواهد گرفت.

جزایری با تشریح برخی سناریوهای مطرح در اتاق های فکر طراحان جنگ تروریستی علیه دولت و ملت سوریه، اظهار داشت: اطلاعات دقیق و مستند حاکی از آن است که سرویس های اروپایی و عربی مبتنی بر چند سناریو، به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که تروریست های اعزامی به سوریه نتوانند به کشورها و اماکن خود بازگردند و در منطقه گرفتار شوند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: یکی دیگر از سناریوهای مطرح در این خصوص، از میان برداشتن تروریست هایی است که به گونه ای موفق می شوند به کشورهای خود بازگردند و لذا بزودی مردم کشورهای اروپایی شاهد مرگ های مشکوک این افراد خواهند بود.

جزایری با بیان اینکه طی دو سال گذشته خانواده های زیادی در سوریه و عراق توسط اقدامات تروریستی توسط تروریست های صادراتی به خاک و خون کشیده شده اند، تاکید کرد: تجارب تاریخی نشان می دهد که این گونه جنایت ها بدون مکافات و اقدامات تلافی جویانه باقی نخواهند ماند.

وی در ادامه ناپایداری ظلم و جنایت و مجازات عاملین آن را از حقایق عبرت آموز تاریخی خواند و تصریح کرد: حقیقتاً دوران افول آمریکا فرا رسیده است و حاکمان این کشور خون ریز قادر به مدیریت رویدادها و تحولات برای دراز مدت نیستند و با وجود بکارگیری همه امکانات، ابزار و شیوه ها همواره با ناکامی مواجه می شوند.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی کشور خاطرنشان کرد: آمریکا در عراق، افغانستان، سوریه و اوکراین با چالش های بزرگ مواجه است و نه تنها خود با مشکل روبروست بلکه هم پیمانانش نیز دچار خسارت های فراوان شده اند.

جزایری با بیان اینکه جهان در یک دوره گذار حساس بسر می برد، تاکید کرد: چنانچه جامعه جهانی به درک روشنی از این دوره دست یابد بساط رژیم های سلطه و شرور و در رأس آن آمریکا برچیده خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و عملکرد قدرت هایی مثل چین و روسیه در پایان دادن به قلدری های صهیونیزم جهانی و آمریکا می تواند تاثیرگذار باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و توانمندیهای امت اسلامی، فرصت های تاریخی و سرنوشت سازی را در دسترس کشورهای اسلامی قرار داده است، گفت: کشورهای اسلامی حول محور وحدت جهان اسلام قادرند مدیریت جهانی را مبتنی بر آموزه های اسلام ناب رقم بزنند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار