|
|
کدخبر: ۱۷۴۱۷۴

صابری در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: گزارش های این کمیسون به همراه نامه ای به روسای فعلی و سابق دانشگاه آزاد ارسال شده و گزارش نهایی پس از ارائه پاسخ ها در کمیسیون نهایی می شود.

رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، گفت: با توجه به گزارش هایی که از سوی کمیته تحقیق و تفحص در کمیسون آموزش ارائه شد، گزارش های این کمیته طی نامه ای به روسای سابق و فعلی دانشگاه آزاد ارسال شد.

وی افزود: این گزارش ها برای آقایان عبدالله جاسبی، فرهاد دانشجو و حمید میرزاده ارسال شد و از آنها خواسته شد پاسخ های خود را طی ۱۰ روز آینده به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تحویل دهند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم پس از تحویل پاسخ ها به کمیسیون جلسه ای را با حضور خود روسای سابق و فعلی دانشگاه آزاد داشته باشیم و نهایتا هیئت تحقیق و تفحص بعد از جمع بندی نظرات روسای دانشگاه آزاد، گزارش نهایی را برای ارسال به صحن به کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه دهد.

صابری درباره زمان ارائه گزارش نهایی به کمیسیون، گفت: روز دوشنبه گذشته نامه ها و گزارش ها به روسای سابق و فعلی دانشگاه آزاد ارسال شده و بعد از ۱۰ روز و ارائه به کمیسون در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار