|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۳۷

امید خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: بیش از یکصد و بیست هزار و هفتصد و نود و چهار متر مربع فضای خوابگاهی با مشارکت خیّرین در دانشگاه های کشور ساخته شده است.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، همزمان با هفته خوابگا ه ها محمدحسین امید معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تجلیل از اقدامات خیّرین در این حوزه، گفت: کمک و مشارکت خیّرین در ساخت خوابگاه های دانشجویی در سالهای اخیر تاثیرگذار و دلگرم کننده است.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه دانشگاه های کشور در یک دهه گذشته به واسطه افزایش و رشد بی سابقه آمار دانشجویان ورودی در حوزه اسکان دانشجویی با چالش های عمده و عدیده مواجه بوده اند، گفت: برطرف شدن نسبی این چالش یکی از ثمرات اتکاء به مشارکت و حمایت خیّرین در حوزه آموزش عالی کشور است.

رئیس کمیته خیّرین وزارت علوم با تمجید از اقدامات صورت گرفته به دست خیّرین در بخش های مختلف نظام آموزش عالی از دانشگاه های سراسر کشور درخواست کرد که با بررسی اقدامات دانشگاه های موفق در زمینه استفاده از مشارکت های خیّرین و در نظر داشتن جغرافیای فرهنگی و محلی خود، برای سهیم کردن خیّرین در توسعه زیرساخت های مختلف دانشگاه برنامه ریزی و اقدام کنند.

امید گفت: براساس اطلاعات ثبت شده دانشگاه های کشور در سامانه اطلاعات کمیته خیّرین وزارت علوم تاکنون بیش از یکصد و بیست هزار و هفتصد و نود و چهار متر مربع فضای خوابگاهی با مشارکت خیّرین در دانشگاه های کشور ساخته شده است که ارزش روز این حجم از عملیات عمرانی رقمی بالغ بر یک هزار و دویست میلیارد و هفتصد و نود و چهار میلیون ریال برآورد می شود.

معاون اداری و مالی وزارت علوم در پایان تاکید کرد: به طور حتم میزان مشارکت خیّرین برای ساخت خوابگاه های دانشجویی بیش از این میزان است و این حجم از عملیات عمرانی صرفا مربوط به دانشگاه هایی می شود که اطلاعات مورد نظر را در سامانه کمیته خیّرین وزارت علوم ثبت کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار