|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۵۰

در کمیسیون آموزش بررسی شد؛

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع بورس دانشجویان با حضور معاون دانشجویی وزیر علوم گفت: وی اعلام کرده که تعدادی از بورسها بدون شایستگی و با رانت قدرت صادر شده و به همین دلیل متوقف شده اند.

عبدالرحمان فیاضی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص جلسه کمیسیون آموزش که قرار بود با حضور وزیر علوم برای بررسی بورسیه های این وزارتخانه تشکیل شود گفت: فرجی دانا در این جلسه حاضر نشد که این امر موجب ناراحتی اعضای کمیسیون گشت.

نماینده مردم بلده و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاون امور دانشجویی وزیر علوم در جلسه کمیسیون حاضر شد و در خصوص علت لغو برخی بورسهای دانشجویان توضیح داد.

وی تصریح کرد: بر اساس اظهارات وی سه هزار و دو نفر بورس دانشجویی در وزارت علوم وجود دارد که عده ای با استفاده از رانت قدرت و بدون شایستگی این بورس را به دست آوردند.

فیاضی اظهار داشت: اعضای کمیسیون معتقد بودند که باید با این افراد برخورد شود اما بورس دانشجویانی که با شایستگی بورس به دست آورده اند باید حکم آنها صادر شود تا از بلاتکلیفی بیرون آیند.

وی ادامه داد: مقرر شد تا هفته آینده معاون وزارت علوم گزارشی از تعداد بورسیه هایی که با رانت داده شده به کمیسیون آموزش ارائه دهند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار