|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۷۵

گزارش سردار حاجی زاده به فرمانده معظم کل قوا:

خبرگزاری تسنیم: فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: متخصصان و کارشناسان نیروی هوافضای سپاه بر تحریم ها و موانع فنی و تکنیکی فایق آمده اند بگونه ای که امروز توان موشکی ایران در رتبه اول منطقه و در رتبه هفتم جهان است.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، سردار علی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران صبح امروز کشنبه در جریان بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه های موشکی، پهپادها، پدافندهای هوایی و رادارها و مراکز کنترل فرماندهی ارائه کرد و گفت: متخصصان و کارشناسان نیروی هوافضای سپاه بر تحریم ها و موانع فنی و تکنیکی فایق آمده اند بگونه ای که امروز توان موشکی ایران در رتبه اول منطقه و در رتبه هفتم جهان است.

وی تاکید کرد: نمایشگاه امروز بخش کوچکی از توانمندی های پاسداران اسلام و کشور است و اگر دشمن دچار هرگونه خطا و اشتباهی شود، درس های فراموش نشدنی به او داده خواهد شد.

سردار حاجی زاده افزود: نیروهای مسلح در بخش نظامی با بهره مندی از تدابیر فرماندهی معظم کل قوا از تحریمها عبور کردند و امید است سایر مدیران و افسران عرصه ی اقتصاد مقاومتی نیز بتوانند با الگو گرفتن از این شیوه های موفق بر تحریمها و تهدیدهای دشمن غلبه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار