|
|
کدخبر: ۱۷۴۶۹۶

خجسته خبر داد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: راهکارهای اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران ارشد شهرداری های کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروی انتظامی و وزارت کشور بررسی شد.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، گفت: راهکارهای اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران ارشد شهرداری های کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا، نیروی انتظامی و وزارت کشور بررسی شد.

وی افزود: توجه رهبر معظم انقلاب به مباحثاقتصادی و ارائه راهکارهای اقتصاد مقاومتی از سوی معظم له حرکتی نو و راه حلی عالمانه در جهت پیشرفت کشور در تمام ابعاد است که بر این اساس مجلس شورای اسلامی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب به دنبال آسیب شناسی و تقویت حقوقی و قانونی اقتصاد مقاومتی است.

رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به برنامه های امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، اظهار داشت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا به گستردگی و وسعت زیادی که در کشور دارند، نقش عمده در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته و به دلیل ارتباط مستقیم آنها با عمران و توسعه شهری باید در اقتصاد مقاومتی مورد توجه خاص باشند.

خجسته درباره نقش وزارت کشور و نیروی انتظامی در تحقق اقتصاد مقاومتی، افزود: نیروی انتظامی و وزارت کشور به سبب نوع مأموریتی که دارند در زمینه مقابله با جرائم اقتصادی وسالم سازی و شفاف سازی فضای اقتصادی کشور نقش خاصی می توانند داشته باشند که کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به دنبال احیای این نقش خاص است.

وی ادامه داد: در این جلسه برنامه های تهیه شده و در دست تهیه شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی چمران رئیس شورای عالی استان ها به استحضار کمیسیون رسیده و مقرر شد ظرف ۱۰ روز آینده پیشنهادهای عملیاتی دستگاه ها ارائه شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در این جلسه حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد با اشاره به نقش شهرداری ها و شوراهای شهر در بهبود فضای کسب و کار کشور، خواستار توجه شهرداران کشور به ایجاد فضای نشاط اقتصادی در کشور شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد با همکاری مجلس و دولت و نهادهای انقلابی، شاهد پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار