|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۳۷

در گفت وگو با تسنیم مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ادامه پیگیری های این کمیسیون درباره برکناری برخی دانشمندان هسته ای خبر داد.

علی پورمختار رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت پرونده برکناری و جابه جایی چند تن از دانشمندان هسته ای، اظهار داشت: این پرونده مفتوح است و کارگروه ویژه این موضوع بررسی های خود را انجام می دهد، البته باید با این افراد جلسه ای برگزار شود.

وی ادامه داد: قرار بود یکی از نمایندگان مجلس با این افراد تماس بگیرد و از آنها دعوت کند تا جلسه ای با آنها داشته باشیم، اما موفق نشد و حالا قرار است خودم با آنها تماس بگیرم تا جلسه ای با این افراد داشته باشم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: ما برای بررسی این پرونده نیاز به اطلاعات ریزتری داریم و لذا ادامه روند پرونده منوط به جلسه با این افراد است و بعد انشالله این پرونده تعیین تکلیف می شود.

به گزارش تسنیم، جمعی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، اسفندماه سال گذشته به دلیل برکناری و جابه جایی برخی دانشمندان هسته ای از سازمان انرژی اتمی از این سازمان به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت کردند.

پس از این شکایت، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با تشکیل جلسه ای با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، این موضوع را بررسی کرد و کمیته ای را برای بررسی مستندات سازمان انرژی اتمی و نمایندگان شکایت کننده تشکیل داد.

این کمیته متشکل از برخی اعضای کمیسیون اصل ۹۰، نماینده سازمان انرژی اتمی و نمایندگان شکایت کننده است و مسئولیت دارد تمام مستندات موجود را بررسی و نظر نهایی خود را تا اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت اعلام کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار