|
|
کدخبر: ۱۷۴۸۶۳

حاجی به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از تعیین تکلیف استیضاح وزیر نیرو در نشست مشترک هیئت رئیسه مجلس و استیضاح کنندگان خبر داد و گفت: این نشست در روز دوشنبه هفته آینده برگزار می شود.

حسین حاجی دلیگانی یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح چیت چیان در مجلس، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است نشستی بین ضرغام صادقی، عضو هیئت رئیسه مجلس و نیز استیضاح کنندگان چیت چیان برگزار شود.

وی افزود: قرار است این نشست در روز دوشنبه هفته آینده ۲۹ اردیبهشت برگزار و وضعیت استیضاح وزیر نیرو در مجلس تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، اظهار داشت: قرار است در این نشست چیت چیان توضیحاتی را در مورد اقداماتش در زمینه حفر تونل گلاب ۲ که به انتقال آب از استان های اصفهان، چهار محال و بختیاری و خوزستان مربوط است به استیضاح کنندگان ارائه کند که اگر توضیحات وی قانع کننده باشد، نمایندگان استیضاح کننده از استیضاح شان صرف نظر می کنند، در غیر این صورت، استیضاح به جریان می افتد.

حاجی دلیگانی تأکید کرد: بنده معتقدم چیت چیات آدم خوبی است، اما از او می خواهم که برای اتخاذ تصمیماتش از اطلاعات درستی استفاده کند و مبنای تصمیماتش را براساس اطلاعات صحیح قرار دهد. البته این توصیه نه تنها باید در این مورد اخیر، بلکه در تمامی موارد باید رعایت شود.

به گزارش تسنیم، حسین حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس و یکی از طراحان استیضاح وزیر نیرو از تشکیل کمیته ای ۳ نفره برای بررسی استیضاح چیت چیان خبر داده بود.

امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس هم در گفت وگوی دیگری به خبرنگار پارلمانی تسنیم، در مورد علل طرح استیضاح وزیر نیروگفته بودکه وزارت نیرو به تازگی اقدام به حفر تونل آب بین استان های خوزستان و چهار محال و بختیاری کرده که این موضوع مشکلاتی را برای اهالی این مناطق ایجاد کرده و با وجود درخواست های مکرر از وزیر نیرو برای توضیح در مورد آن، با پاسخ های قانع کننده ای مواجه نشدیم که این موضوع مهم ترین دلیل استیضاح وزیر نیرو است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار