|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۵۱

در صحن علنی مجلس قرائت شد

خبرگزاری تسنیم: ۲۸ نماینده مجلس در خصوص برخورد با کسانی که سعی کردند در روز ملی عفاف و حجاب تجمع مردمی برگزار نشود، تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد. متن بخشی از این تذکرات بدین شرح است:

تذکری که به امضای ۴۰ نفر از نمایندگان خطاب به وزیر کشور رسیده است: بررسی علل تعلل فرماندار بروجرد و استاندار لرستان نسبت به عدم تامین برگزاری مراسم تبیین اندیشه های امام(ره) در دانشگاه بروجرد که منجر به عدم حضور یادگار امام(ره) و لغو مراسم شد و پیگیری و برخورد قانونی با این موضوع.

تذکری که به امضای ۲۸ نفر از نمایندگان خطاب به وزیر کشور رسیده است: توجه به فرهنگ عفاف و حجاب و برخورد با کسانی که سعی کردند در روز ملی عفاف و حجاب تجمع مردمی تشکیل نشود.

تذکری که به امضای ۱۵ نفر از نمایندگان رسیده خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: در یک اقدام غیرمنطقی و شاید سیاسی بورسیه قانونی دوره دکتری را که قریب ۳ هزار نفر بوده اند را در یک بلاتکلیفی قرار داده و زمینه سازی برای لغو آن را فراهم کرده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار