|
|
کدخبر: ۱۷۴۹۷۹

موسوی لارگانی در تذکر آیین نامه ای:

نماینده مردم فلاورجان گفت: وزیر کشور رسماً اعلام می کند قانون را قبول ندارم و قانون و لایحه جدید می آورم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای با اشاره به اینکه بین نمایندگان در مجلس و کمیسیون ها تفاوت قائل می شوند گفت: در کمیسیون شوراها سوالی را مطرح کردم که هیچ کلمه ای درباره یک شهرستان و استان خاصی نگفته ام که سوالم منطقه ای باشد، اما اگر سوالم منطقه ای نیست چرا بین نمایندگان فرق می گذارید؟

وی افزود: بارها اعلام شده که نماینده تر نداریم اما هیات رئیسه و کمیسیون های مجلس برای برخی نمایندگان ارزش بیشتری قائل هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در مجلس هشتم قانونی مصوب شد که روستاهای بالای ۳ هزار نفر جمعیت در تقسیمات کشوری به شهر ارتقا پیدا کنند. در دولت قبل این مصوبه مجلس هشتم را در روستاهای بالای ۶ هزار نفر جمعیت انجام دادیم اما در این دولت وزیر کشور رسماٌ اعلام می کند من قانون را قبول ندارم و قانون و لایحه جدیدی می آورم؛ حرمت امامزاده به متولی آن است.

وی در پاسخ به این تذکر گفت: این مساله را بررسی می کنیم اما به هر حال شما مختارید که سوالتان را از ویر بپرسید. امروز هم قرار بود از وزیر کشور سوال شود اما خود نمایندگان انصراف دادند ولی ما سوال را به نوبت مطرح می کنیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار