|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۱۷

امیر صباحی فرد:

جانشین قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما به یک الگوی مناسب در منطقه تبدیل شده است افزود: تلاش ما برای بومی سازی تجهیزات دفاعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ع) امیر سرتیپ صباحی فرد جانشین قرارگاه پدافند هوایی در دیدار کارکنان و دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه امروز کشور ما در سطح منطقه وجهان جزو کشورهای تاثیر گزار می باشد گفت با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان و رهنودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی مناسب در منطقه وجهان تبدیل شده است.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه گفت: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافند هوایی نیز با چشمان تیز بین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره گیری از توانمندیهای داخلی و تخصص دانشمندان جوان بعنوان یک اهرم بازدارنده در مقابل دشمنان است تصریح کرد: تلاش ما در بومی سازی تجهیزات دفاعی است و به لطف خداوند متعال نیروهای مسلح ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار