|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۱۸

سازمان انرژی اتمی کشورمان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: فرصتی فراهم آمده است تا در پرتو انسجام ملی و اتحاد اسلامی، ضمن احترام به دیدگاه ها و گرایشهای متنوع موجود در سطح افکار عمومی، پیام پایمردی ملت بزرگ ایران را در راه تحقّق مصالح عالی نظام و تأمین منافع ملّی کشورمان به دیگران منتقل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان انرژی اتمی کشورمان در پی رونمایی از دستاورد های هسته ای کشور بیانیه ای را به مناسبت حضور رئیس جمهور در جمع تلاشگران صنعت هسته ای منتشر کرد.

متن بیانیه به ظرح زیر است:

در آستانۀ فرا رسیدن زاد روزِ فرخندۀ قُطبِ عارفان و پیشوای پارسایان، حضرت امیر مؤمنان(سلام الله علیه) برای خانوادۀ بزرگ و عزّت آفرین سازمان انرژی اتمی ایران، مایۀ بسی مباهات است که طی مراسم باشکوهی با حضور جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری و تعدادی از مقامات و مدیران دولت تدبیر و امیدو با مشارکت جمعی از تلاشگران صنعت هسته ای، دستاوردهای جدید خود را در حوزۀ سلامت و کشاورزی به پیشگاه ملّت سرافراز ایران تقدیم نمود.

در این میان، بیانات روح بخش و امیدآفرین ریاست محترم جمهوری مبنی بر تداوم حرکت هوشمندانه و مدبّرانۀ کشورمان در مسیر تحقّق اهدافِ بلندِ نظام اسلامی در عرصۀ علوم و فنون هسته ای، افق جدیدی را پیش روی خدمتگزاران میهن عزیز اسلامی گشود و موضع اصولی و رهیافت راهبردی ایران برای دستیابی کامل به ابعاد گوناگون فنّاوری صلح آمیز اتمی را برای همگان تبیین نمود.

اکنون به برکت این ایّام مبارک، فرصتی فراهم آمده است تا در پرتو انسجام ملّی و اتّحاد اسلامی، ضمن احترام به دیدگاه ها و گرایشهای متنوع موجود در سطح افکار عمومی، پیام پایمردی ملّت بزرگ ایران را در راه تحقّق مصالح عالی نظام و تأمین منافع ملّی کشورمان به دیگران منتقل نموده و تعهّد ملّی و اسلامی خود را نسبت به منویّات رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی جلوه گر نماییم.

سازمان انرژی اتمی ایران بر عهد خویش با ملّت بزرگ ایران تأکید نموده و ضمن تجدید میثاق با ارواح مطهّر شهیدان والامقام انقلاب اسلامی بویژه شهدای گرانقدر صنعت هسته ای، تلاشهای خود را به منظور انجام وظایف قانونی در چارچوب موازین و تعّهدات بین المللی تداوم خواهد بخشید.

امید است با عنایت ویژه به چالش های موجود در صحنۀ جهانی و با عطف توجّه به ضرورت تقویت روحیّۀ تعاون و همدلی، بیش از پیش در انجام این مسئولیت خطیر توفیق یابیم.

حُسنَت به اتّفاقِ ملاحت جهان گرفت آری به اتّفاق، جهان می توان گرفت

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار