|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۲۰

نماینده زاهدان:

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات فراوانی برای مستضعفان استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده که در همین راستا دولت محترم باید ضمن پرداختن به مستضعفان جهان، به مستضعفان این استان هم توجه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس، در اخطاری گفت: جمهوری اسلامی ایران در امور داخلی هیچ کشوری دخالت نمی کند و در عین حال از حقوق مستضعفین جهان دفاع خواهد کرد. مشکلات فراوانی برای مستضعفان استان سیستان و بلوچستان به وجود آمده که در همین راستا دولت محترم باید ضمن پرداختن به مستضعفان جهان، به مستضعفان این استان هم توجه کند.

شهریاری با اشاره به گروگان گرفتن شمشیرباز استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: چند شب گذشته در درگان ایرانشهر عده ای وارد یک خانه شده و بعد از به رگبار بستن اهالی آن خانه، بر روی اعضای خانواده بنزین ریخته و آنها را به آتش کشیدند.

این نماینده مجلس به وضعیت نوبخت دیپلمات گروگان گرفته شده در یمن اشاره کرد و گفت: دیپلمات ما ۳۴۰ روز در یمن اسیر است و همچنان شاهدیم همچنان وضعیت آقای دانایی فر مشخص نیست.

وی خطاب به رئیس مجلس گفت: آقای لاریجانی! شما در شورای عالی امنیت ملی هستید، از وزارت خارجه بخواهید همه توان خود را صرف مسائل هسته ای نکرده و مباحثمرتبط با امنیت شهروندان نیز پیگیری کند. مسئله امنیت شهروندان از تمامی مسائل مهم تر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار حسینعلی شهریاری گفت: حرف شما در جای خود درست است. باید از امنیت شهروندان دفاع کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار