|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۲۴

امیر صباحی فرد:

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت: حراست وصیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافندهوایی نیز با چشمان تیز بین خود و با زاویه دید وسیع تمامی تحرکات موجود را رصد می کند.

به گزارش گروه دفاعیخبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ صباحی فرد جانشین قرارگاه پدافند هوایی در دیدار کارکنان و دانش پژوهان مرکز آموزش درجه داری قرارگاه پدافند هوایی با بیان اینکه امروز کشور ما در سطح منطقه و جهان جزو کشورهای تاثیرگذار است، گفت با عنایات خاص خداوند متعال و امام زمان(عج) و رهنمودهای داهیانه فرمانده معظم کل قوا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی مناسب در منطقه و جهان تبدیل شده است.

جانشین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در ادامه گفت: حراست و صیانت از مرزهای هوایی ایران وظیفه قرارگاه پدافند هوایی است و پدافندهوایی نیز با چشمان تیزبین خود و با زاویه دید وسیع، تمامی تحرکات موجود را رصد می کند.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره گیری از توانمندی های داخلی و تخصص دانشمندان جوان به عنوان یک اهرم بازدارنده در مقابل دشمنان است، تصریح کرد: تلاش ما در بومی سازی تجهیزات دفاعی است و به لطف خداوند متعال، نیروهای مسلح ما در این زمینه بسیار موفق عمل کرده اند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار