|
|
کدخبر: ۱۷۵۰۲۵

منطقی مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنایع هوایی کشور با اشاره به فرآیند پروژه هواپیمای مسافری ۱۵۰ نفره گفت: در ابتدای پروژه ۹۰ درصد اعضاء اعلام می کردند این پروژه به جایی نمی رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، منوچهر منطقی رئیس سازمان صنایع هوایی کشور در همایش مدیریت فناوری در پروژه هواپیمای مسافری ۱۵۰ نفره که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، گفت: تنوع بسیار گسترده فناوری، ضمنی بودن فناوری های به کار برده شده و زمان طولانی جهت اجرا از مزایای پروژه هواپیمای مسافربری ۱۵۰ نفره محسوب می شود.

وی گفت: وقتی پروژه را شروع کردیم ۹۰ درصد اعضاء اعلام کردند که این پروژه به جایی نمی رسد، اما با پیشرفت آن دیدند که این پروژه قابل انجام است.

رئیس سازمان صنایع هوایی با اشاره به اینکه در چنین پروژه هایی باید به طراحی شبکه نوآوری توجه کرد و آن را مورد توجه قرار داد، یادآور شد: اگر موضوع انگیزه و علاقه در شبکه نوآوری مدنظر نباشد این شبکه نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهد. اگر بتوانیم انتقال انگیزش را مدیریت کنیم قطعا شبکه مدنظر ما موفق می شود.

منطقی تصریح کرد: در این پروژه ها باید به سمت راه اندازی این مدل شبکه ها برویم و تاکنون شبکه زنجیره تأمین، تأمین و قطعات و شبکه نوآوری راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تدوین طرح مهندسی و ساخت این پروژه به شرکت های دانش بنیان واگذار شود و برنامه داریم شبکه آزمایشگاهی این پروژه را با همت شرکت های دانش بنیان طراحی کنیم.

رئیس سازمان صنایع هوایی با اشاره به اینکه به دنبال راه اندازی کنسرسیوم میان دستگاه های بهره بردار از این پروژه هستیم، یادآور شد: قرار است تفاهم نامه ای میان وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و دفاع در این زمینه منعقد شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار