|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۴۲

رحمانی فضلی خبر داد

خبرگزاری تسنیم: وزیر کشور گفت: انشاء الله در آینده نزدیک در قالب همکاری و توافق نامه موضوع صیانت از خانواده معتادان به منظور رفع معضل این قشر از خانواده ها به مرحله اجرا در خواهد آمد

به گزارش حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: موضوع صیانت از خانواده های آسیب دیده اجتماعی در حوزه مواد مخدردر راستای اجرای برنامه های دولت درخصوص همسرانی که شوهرانشان در زندان به سر می برند و یا مراحل ترک را می گذراند، به منظور بازگشت آنان به جامعه برگزار شد.

وزیر کشور جامعه پذیری، امدادگری و اشتغال را از دیگر مباحثمطرح شده در این نشست برشمرد و گفت: الحمدالله همه دستگاه های اجرایی علاقمند هستند که این موضوع اجتماعی را با تعامل و همکاری با یکدیگر حل کنند.

رحمانی فضلی افزود: مقرر شد در قالب همکاری و توافق نامه ای که انشاء الله به تصویب خواهد رسید، موضوع صیانت از خانواده معتادان را به مرحله اجرا درآوریم و امیدواریم این موضوع در شب ولادت حضرت علی(ع) موثر واقع شود و بتوانیم در رفع معضل این خانواده ها گام های اساسی برداریم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از تصویب بسته درمانی ویژه معتادان طی ماه های آتی خبر داد و از آن به عنوان گامی اساسی در راستای حمایت از این قشر نام برد.

وی گفت: در این نشست مقرر شد کمیته دائمی متشکل از دستگاه های اجرایی در ستاد تشکیل شود که بتوانند بحثحمایت های اجتماعی را دنبال کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار