|
|
کدخبر: ۱۷۵۱۴۳

با حکم میرزاده

خبرگزاری تسنیم: با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اعضای کمیته های بدوی و تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد منصوب شدند.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، رئیس دانشگاه آزاد با صدور احکامی اعضای کمیته های بدوی، تجدیدنظر و هیئت عالی رسیدگی به تخلفات کارکنان دانشگاه آزاد را منصوب کرد.

بر این اساس، محمد ابریشمی نیا و محمدرضا نیازی به عنوان عضو کمیته بدوی رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان دانشگاه، سیدطه هاشمی به عنوان رئیس و حسین غریبی، ابراهیم واشقانی فراهانی، احمد قلی زاده و محمدمصطفی دعاگویی به عنوان عضو کمیته تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه منصوب شدند.

علیرضا مصدق، علی عسگری و مرتضی احسانی نیز به عنوان عضو هیئت عالی نظارت بر آرای کمیته های رسیدگی به تخلفات انضباطی و اداری کارکنان سازمان مرکزی تعیین شدند.

همچنین با صدور احکامی از سوی رئیس دانشگاه آزاد، پروین داداندیش به عنوان عضو هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت علمی سازمان مرکزی، محمدعلی گذشتی و محمدرضا عباسی فرد به عنوان عضو هیئت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اعضای هیئت علمی سازمان مرکزی منصوب شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار