|
|
کدخبر: ۱۷۵۲۰۷

جوانی در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دستاوردهای جدید هوافضای سپاه پاسداران حامی پیام هایی برای دشمنان استکباری بود.

یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن در گفت و گو با خبرنگار دفاعیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستاوردهای موشکی و پدافندی جدید سپاه پاسداران، گفت: دستاوردهای روز گذشته سپاه پاسداران حامی پیام هایی برای دشمنان استکباری ما بود.

وی افزود: متخصصان داخلی ما با نمایش آخرین دستاوردهای خود در حضور فرمانده معظم کل قوانشان دادند که اهل شعار " ما می توانیم " هستند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای ارزشمند در تمامی عرصه ها دست یافته است، تصریح کرد: توانمندان سپاه پاسداران نشان دادند که اگر کار برای خدا باشد، نتیجه آن کار ارزشمند می شود.

جوانی افزود: بر اساس آیه شریفه " وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ " مسلمانان باید همیشه خود تجهیز و توانمند کنند و امروزه در مسیر تولید قدرت و افزایش بنیه دفاعی پیام های خوبی را به دشمنان خود داده ایم و امیدواریم آنها نیز پیام ما را به خوبی درک کرده باشند و از منظر دیگری ملت ایران را نگاه کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای رسیدن به هدف خود را ه های میانبر را انتخاب می کنند، خاطرنشان کرد: مهندسی معکوس آرکیو ۱۷۰ نشان داد که هیچ کار نشدنی برای سپاه پاسداران وجود ندارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار