|
|
کدخبر: ۱۷۵۴۳۰

سجادی در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: پیشرفت و دستاوردهای جدید هوا فضای سپاه پاسداران نشان داد تحریم ها هیچ تاثیری نداشته و حتی باعثافزایش توانایی و دستاوردهای ما در حوزه های نظامی شده است

سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره دستاوردهای جدید نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، گفت: پیشرفت هایی که به دست آمده دستور قرآنی است و همین دستور آرم سپاه پاسداران شده و از این رو این نهاد نظامی، انقلابی از بدو تاسیس تاکنون در راستای حفظ انقلاب به ویژه عرصه نظامی به دستاوردها و پیشرفت های خوبی رسیده است.

وی پیشرفت و تعالی کشور در تمامی عرصه ها منجمله عرصه نظامی را از مهمترین منویات امام راحل و امام خامنه ای عنوان کرد و افزود: امام خامنه ای اخیرا از نمایشگاه نیروی هوا فضای سپاه پاسداران بازدید و مطالب مهمی را بیان کردند و رسیدن به این دستاوردهای جدید نشان داد که اولا ما می توانیم و اعتماد به نفس نیروهای انقلاب هم تقویت شد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه کشورهای غربی و آمریکا مدام بر تحریم های خود علیه ایران مانور می دهند و به آن افتخار می کنند، اظهار داشت: پیشرفت و دستاوردهای جدید هوا فضای سپاه پاسداران نشان داد تحریم ها هیچ تاثیری نداشته و حتی باعثافزایش توانایی و دستاوردهای ما در حوزه های نظامی شده است و این توانایی ها از سوی فرزندان سپاه پاسداران به نمایش گذاشته شد.

سجادی تصریح کرد: خوشبختانه ما می توانیم تکنولوژی های نظامی خود را صادر کنیم و این اقدام تودهنی به آمریکا و دشمنان نظام اسلامی است. آنها فکر می کردند با این تحریم ها و تهدیدها ایران محدود خواهد شد و دیگر نمی تواند به پیشرفت و دستاوردی جدید به ویژه در عرصه نظامی دست یابد.

وی بر فعالیت و توانمندی های موشکی تاکید کرد و افزود: این توانمندی ها باید ارتقاء پید کند و کوتاه هم نباید بیاییم.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه ما به هیچ وجه بر سر موضوع موشک و توانایی های نظامی ایران با طرف مقابل مذاکره نخواهیم کرد، به دفاع از مواضع رئیس مجلس در این زمینه پرداخت و افزود: طرف مقابل باید بداند فقط می تواند پیرامون مسائل هسته ای با ما مذاکره کند و به هیچ وجه حق ندارد و اجازه هم نمی دهیم درخصوص مسائلی همچون موشکی و یا توانایی های نظامی ایران به مذاکره بنشینند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: دستیابی به دانش صلح آمیز هسته ای نیز حق ماست و امام خامنه ای بارها بر روی این مسئله تاکید کرده اند. بنابراین تیم مذاکره کننده هسته ای اصلا نباید اجازه دهد طرف مقابل بحثهمچون مذاکره بر روی توانایی های نظامی ایران را مطرح کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار