|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۴۶

ریحانی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی گفت: مراسم ویژه " روز نکبت " پس از نماز ظهر و عصر ۲۷ اردیبهشت در دانشگاه های کشور برگزار می شود.

سجاد ریحانی معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه های کشور در گفت وگو باخبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، با اشاره به برنامه های دانشگاه های سراسر کشور در برگزاری مراسم روز یوم النکبه(به رسمیت شناخته شدن رژیم جعلی صهیونیستی)، گفت: پانزدهم می ۱۹۴۸ سالروز به رسمیت شناخته شدن رژیم جعلی صهیونیستی و اعلام موجودیت آن است.

وی با اشاره به اینکه این روز یادآور دست اندازی رژیم صهیونیستی به سرزمین فلسطین و آوارگی بیش از هشتصد هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین است، یادآور شد: امام خامنه ای، اصول سیاست خارجی کشورمان که همان اصول مورد نظر حضرت امام(ره) بود را تبیین کرده اند. «مبارزه برای آزادی کشور فلسطین» یکی از آن اصول محسوب می شود. مطالبه جنبش دانشجویی از دولت مردان تحقق اصول انقلاب اسلامی در حوزه سیاس خارجی کشورمان و مطالبه گری در خصوص این اصول از جمله «مبارزه برای آزادی کشور فلسطین» و «نفی ظلم و حمایت از مظلوم» است.

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به هدف دانشجویان از برگزاری این مراسم در دانشگاه های کشور، تصریح کرد: هدف جنبش دانشجویی از برگزاری برنامه " یوم النکبه " علاوه بر همدردی با ملت مظلوم فلسطین، تذکر به تمامی مسئولان و دولت مردان در خصوص تغییرناپذیر بودن سیاست های اصولی ما در قبال رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی است.

ریحانی با اشاره به برنامه های دانشگاه ها به مناسبت روز " یوم النکبه "، خاطر نشان کرد: برگزاری راهپیمایی در محوطه دانشگاه، برپایی نمایشگاه عکس، آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی و صدور بیانیه از جمله برنامه های این روز در دانشگاه های سراسر کشور است.

وی ضمن اعلام آمادگی دانشگاه های سراسر کشور و تهران برای برگزاری مراسم این روز، گفت: مراسم ویژه این روز پس از نماز ظهر و عصر در مقابل مساجد دانشگاه های کشور در روز شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار