|
|
کدخبر: ۱۷۵۵۶۵

کنعانی مقدم در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه، گفت: این دستاوردها قدرت بی بدیل ایران در مسائل دفاعی را ثابت کرد.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، درباره دستاوردهای جدید نیروی هوا فضای سپاه پاسداران، گفت: قطعا تدابیر مقام معظم رهبری در بحثپدافند هوایی استراتژیک و لازم الاجراء است، چرا که در مقابل تهدیدها و تحریم ها قرار داریم و یکی از راهکارهای ایران اسلامی در قبال قدرت های غربی حرکت و پیشرفت در زمینه های علمی و نظامی است و باید در این حوزه ها قدرت مند ظاهر شویم.

وی با بیان اینکه در بحثدفاعی، نیروی هوا فضای سپاه گنبد آهنین در کشور ایجاد کرده است، گفت: دستاوردهای جدید این نیرو همچون رعد۲، RQ ۱۷۰ نشان داد علی رغم تهدیدها و تحریم ها با قدرت می توانیم از کشور خود دفاع و پاسداری کنیم. از این رو گنبد آهنین هوا فضای سپاه پاسخی به تهدیدهای نظامی غرب است.

کارشناس مسائل سیاسی، نیروی استراتژیک هوا فضای سپاه پاسدارن را مکمل ارتش و پدافند هوایی در کشور عنوان کرد و اظهارداشت: نیروهای نظامی با هم و در کنار هم با قوت از جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

کنعانی مقدم دستاوردهای جدید نیروی هوا فضای سپاه را برگرفته از قدرت ایران خواند و ادامه داد: این دستاوردها نشان داد قدرت ایران در منطقه بی بدیل است، بنابراین باید این توانمندی ها ارتقاء پیدا کند ضمن اینکه دستاوردهای جدید این نیرو برتر از s۳۰۰ است.

وی تصریح کرد: ما نشان دادیم از تهدیدها و تحریم های دشمن نمی هراسیم. از این رو باید این فعالیت ها و توانمندی های نظامی استمرار پیدا کند چرا که اگر از دشمن بترسیم و با قدرت ظاهر نشویم، دشمن جسورتر می شود.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید براینکه ما بر سر موضوع موشک و توانمندی های نظامی به هیچ وجه مذاکره نمی کنیم، اظهارداشت: سیستم های نظامی و دکترین دفاعی کشور توسط فرمانده معظم کل قوا تبیین می شود ضمن اینکه مذاکرات هیچ ربطی به مسائل نظامی و دفاعی ایران ندارد و هیچ کشوری هم در خصوص مسائل دفاعی خود مذاکره نمی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار