|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۴۶

نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت:

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی دولت گفت: بعد از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر از هموطنان به صورت رایگان دفترچه بیمه خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولتخبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: بعد از اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان ها که از بین ۸ اقدامی که باید در راستای طرح تحول در سلامت انجام می شد، ۳ مورد از آن اجرا شده است، بعد از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تاکنون بیش از ۳ میلیون نفر از هموطنان به صورت رایگان دفترچه بیمه خدمات درمانی دریافت کردند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که از مسیر نظام ارجاع به بیمارستان ها مراجعه کنند و یا افرادی که تحت پوشش کمیته امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند، فقط ۵ درصد از هزینه های درمان را پرداخت می کنند و برای سایر افراد، فقط ۱۰ درصد از هزینه های درمان قابل دریافت است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در کنار آن، بیمارستان ها موظف شدند کلیه خدماتی را که برای درمان بیماران لازم دارند، آنها را به بیرون ارجاع ندهند و خدمات آزمایشگاهی و خرید تجهیزات را خودشان انجام دهند که این کار باعثشده ظرف این مدت، ۴۰ تا ۷۰ درصد از تجهیزات پزشکی ارزان شود چرا که دست واسطه ها کوتاه شد و خود بیمارستان ها به صورت متمرکز خریدهای لازم را انجام می دهند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار