|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۴۸

رستمیان در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون بهداشت مجلس از طرح سؤال از وزیر کشور به دنبال اتفاقات اخیر در صنعت حمل و نقل خبر داد.

عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اتفاقات و سوانح اخیر در کشور، اظهار داشت: در پی تصادف اتوبوس شرکت واحد و کشته شدن چند نفر، حادثه سقوط ۳ دختر در شهربازی ارم به دلیل فرسودگی وسیله بازی و همچنین سقوط چند جرثقیل در تهران و مجروح شدن شهروندان سؤالی با محوریت عدم نظارت بر حمل و نقل کشور را از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور تهیه کرده ام.

وی با یادآوری این موضوع که باید نظام حمل و نقل کشور با ایمنی همراه باشد، گفت: با ایمنی حمل و نقل کشور سلامت و ایمنی انسان ها باید حفظ شود تا از خطرات مرگ و میر جلوگیری شود.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: محور سؤال دوم من از وزیر کشور در خصوص عدم اجرای طرح آمایش سرزمینی است؛ طرح آمایش سرزمینی برای این موضوع اجرا می شود که ظرفیت هر استان مشخص و بسته با آن ظرفیت سرمایه گذاری انجام شود.

رستمیان افزود: متأسفانه طرح آمایش سرزمینی در استان ها مغفول مانده است و مردم نیز برای یافتن شغل به شهرهای مختلف مراجعه می کنند در صورتی که اگر در هر شهری بنا برامکانات داخلی آن شهر، سرمایه گذاری انجام شود از مهاجرت داخلی که آسیب اجتماعی محسوب می شود، می توان جلوگیری کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار