|
|
کدخبر: ۱۷۵۶۶۹

رمضان زاده:

خبرگزاری تسنیم: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به سابقه هراتی در فعالیت علیه نظام خواستار معرفی وی به دستگاه قضایی شد.

رمضان زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیماظهار داشت: سابقه هراتی در هتک حرمت به امام خمینی(ره)، اصل ولایت فقیه و فعالیتهایش در فتنه ۸۸ قابل توجه است و در این شرایط مطرح شدن نام وی برای انتصاب در یکی از بخش های دانشگاه آزاد بسیار جای تامل و تعجب دارد.

وی با اشاره به اینکه به نظر می رسد بر روند انتصاب ها به خصوص در مناصب آموزشی نیازمند نظارت بیشتری هستیم، تصریح کرد: جای سوال است که آیا در این گونه از انتصاب ها استعلام صورت می گیرد یا نه، اگر استعلامی انجام شده است چرا مسائلی به این روشنی از این استعلام ها استخراج نشده است و اگر استعلامی انجام نشده است، باز جای سوال است چرا برای چنین جایگاهی که با نهاد دانشگاه در ارتباط است چنین مساله ای لحاظ نشده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه عبدالحسین هراتی سوابق روشنی در ضدیت با ولایت فقیه دارد و شخصیت معلوم الحالی در زمنیه اتهام افکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: در این شرایط چرا این فرد توسط مسئولان دانشگاه آزاد به دستگاه قضایی معرفی نمی شود تا اتهامات وی در دادگاه بررسی شود، تاخیر در عدم معرفی شخصیتی با این ویژگی ها به دادگاه باعثتکرار چنین مسائلی در حوزه انتصابها به ویژه در جایگاه های آموزشی کشور می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی افزود: البته این مساله بی سابقه نبوده و شاهد حضور افرادی در برخی از مناصب وزارت علوم هستیم که جواب استعلام آنها به اذعان مسئولان ذی ربط منفی بوده است، هستیم.

وی افزود: ادامه چنین روندی باعثمی شود عرصه دانشگاه که نهاد علم و آموزش است به جولانگاه سیاسی افراد و گروهها تبدیل شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار