|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۲۶

عبدی به تسنیم خبر داد /

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از سفر دو روزه اعضای این کمیسیون به لرستان خبر داد.

ایرج عبدی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس امروز و فردا به استان لرستان سفر خواهند کرد.

وی در تشریح برنامه های سفر گفت: ما در این سفر جلسه ای را با شورای برنامه ریزی استان لرستان برگزار خواهیم کرد و در این شورا به بررسی وضعیت اقتصادی و اجتماعی استان خواهیم پرداخت. همچنین در این سفر از چند کارخانه فعال و غیر فعال بازدید خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری جلسات با گروه های مختلف بهزیستی و مرکز نگهداری کودکان معلول جسمی و حرکتی خبر داد و افزود: در این سفر با چند تن از قهرمانان المپیک تحت پوشش بهزیستی و گروه های نابینایان و معلولان ضایعات نخاعی جلسه خواهیم داشت.

عبدی در خصوص اعضای تشکیل دهنده این سفر اظهار داشت: همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور، نماینده هلال احمر کشور و به احتمال زیاد تقی نوربخش رئیس سازمان تأمین اجتماعی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس را در این سفر همراهی می کنند.

وی در پایان یادآور شد: علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بنا شده در این سفر ما را همراهی کند. البته ظاهراً جلسه ای پیش آمده است، ولی ما در حال مذاکره هستیم تا وی ما را در این سفر همراهی کند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار