|
|
کدخبر: ۱۷۵۷۶۷

حبیبی:

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ایجاد اختلاف میان نسل های انقلاب را توطئه عنوان کرد و گفت: دیوار کشی میان نسل های انقلاب بسیار خطرناک است و جوانان باید مراقب اینگونه توطئه ها باشند.

به گزارش حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در روز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر در جمع جوانان حزب موتلفه اسلامی بر سر مزار مرحوم حبیب الله عسگر اولادی، یادو خاطره مرحوم عسگراولادی را گرامی داشت و گفت: تمام نسل های موتلفه اسلامی با حضور در مزار مرحوم عسگر اولادی اعلام می کنند راه مستقیمی را که آن مرحوم پیش پای ما در موتلفه اسلامی روشن کرده را تا آخر خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای در کشور به دنبال ایجاد اختلاف میان نسل های مختلف انقلاب هستند که این یک توطئه است. نسل های اول تا چهارم انقلاب اسلامی از هم جدا نیستند اما هر نسلی بر حسب وظیفه خود باید عمل کند.

دبیرکل حزب موتلفه افزود: دیوار کشی میان نسل های انقلاب بسیار خطرناک است و جوانان باید مراقب اینگونه توطئه ها باشند.

حبیبی همچنین با اشاره به تفاوت های حکومت پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) اظهارداشت: صف بندی ها در زمان پیامبر اکرم(ص) شفاف بود، اما در زمان حضرت علی(ع) اینگونه نبود و به همین دلیل شرایط در زمان امیر المومنین(ع) سخت تر و دشوارتر بود.

وی افزود: در زمان زعامت امام خمینی(ره) بسیاری به نام خط امام دم از ولایت فقیه می زدند، اما در زمان رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دیدیم چه مواضعی حتی بر ضد ولایت فقیه ابراز کردند.

دبیرکل حزب موتلفه با تاکید بر حفظ کیان حزب موتلفه اسلامی، گفت: آنچه همه نسل های حزب موتلفه اسلامی و به خصوص جوانان آن وظیفه دارند دنبال کنند، حفظ کیان حزب موتلفه اسلامی است و بزرگداشت واقعی مقام مرحوم عسگر اولادی حفظ این راه است.

حبیبی ادامه داد: حفظ کیان حزب موتلفه اسلامی بعد از تدین، حفظ انقلاب و ولایت فقیه مهمترین موضوع برای ما است.

وی تاکید کرد: ایجاد اتحاد و هماهنگی و جلوگیری از تفرقه میان نسل های حزب موتلفه اسلامی راه مرحوم عسگر اولادی است و ما اعلام می کنیم این خط را با تمام وجود حفظ کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اظهار داشت: خوشبختانه حزب موتلفه اسلامی به سیستم متکی است نه به شخص و طراح اصلی این موضوع نیز مرحوم عسگر اولادی بود و حتی کنار رفتن ایشان از دبیر کلی به همین دلیل بود.

حبیبی در پایان گفت: کار کردن در موتلفه اسلامی نه تنها خوب بلکه مقدس است و دلایل فراوانی برای این تقدس وجود دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار