|
|
کدخبر: ۱۷۵۸۸۱

کوثری در گفت و گو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون دفاعی مجلس شورای اسلامی گفت: به هیچ وجه قرار نیست که در مذاکرات هسته ای بحثموشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران مطرح شود و این نکته را هم رهبر معظم انقلاب و هم نمایندگان مجلس تذکر داده اند.

اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به دستاوردهای اخیر موشکی و پدافندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این دستاوردها به برکات زحمات دانشمندان ما در داخل به دست آمده و نعمت خدادادی بود که سپاه این فضا را برای دانشمندان باز کرد تا کارهای بزرگ و اساسی و نیازهای روز نیروهای مسلح در عرصه دفاع همه جانبه از کشور فراهم شود.

وی افزود: این دستاوردها موجب خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان است و این توانمندی را که به صورت صددرصدی بومی شده است می توانیم در اختیار کشورهای مسلمان و غیرمسلمان مستقل قرار دهیم تا آنها هم از این توانمندی ها بهره مند شوند.

کوثری با بیان اینکه دستاوردهای موشکی سپاه خیره کننده بود، اضافه کرد: این دستاوردها در مرحله اول در راستای افزایش توان بازدارندگی و در مرحله دوم برای بی خاصیت کردن تجهیزات و تسلیحات استکبار در منطقه بنا شده و نیروهای مسلح به خصوص نیروی هوافضای سپاه اقدامات بسیار عالی انجام داده است و باید بگوئیم که روز بعد از بازدید فرمانده معظم کل قوا از نمایشگاه دستاوردهای سپاه به متخصصان سازنده دست مریزاد گفتیم که حقیقتاً کارهای بزرگی بود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: روز بعد از دیدار فرمانده معظم کل قوا تعدادی از نمایندگان در همان مکان حضو رپیدا کردند و از نزدیک در جریان دستاوردهای سپاه قرار گرفتند و توضیحات مسئولان را در این زمینه گوش دادیم و حقیقتاً این دستاوردها خیره کننده بوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دستاوردهای اخیر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از مرز تحریم ها در عرصه نظامی عبور کرده است، اظهار داشت: به هیچ وجه قرار نیست که در مذاکرات هسته ای بحثموشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران مطرح شود و این نکته را هم رهبر معظم انقلاب و هم نمایندگان مجلس تذکر داده اند و به لطف خدا ما توانمندی بسیار بالایی داریم که قابل بحثو گفت و گو نیست.

انتهای پیام / *

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار