|
|
کدخبر: ۱۷۶۰۵۸

تکرار / دستورکار صحن علنی مجلس در هفته آینده

خبرگزاری تسنیم: وزیر نفت به منظور ارائه گزارش در مورد برنامه های این وزارتخانه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و وزیر دادگستری به منظور پاسخ به سوال ۲ نماینده در صحن علنی حضور می یابند.

به گزارش گروه پارلمانیخبرگزاری تسنیم، مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهد که در مهم ترین بخش ها قرار است بیژن زنگنه وزیر نفت گزارشی در مورد برنامه های این وزارتخانه برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت به نمایندگان مردم در خانه ملت ارائه کند.

دستور کار صحن علنی مجلس در هفته آینده به شرح زیر است:

**گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار که اعاده شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان است.

**گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح انتقال پایتخت که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد رد طرح بیمه اجتماعی فراگیر(همگانی) که در اجرای ماده ۱۴۷ آئین نامه داخلی مجلس با تقاضای بیش از پانزده تن از طراحان و در اجرای ماده ۱۰۴ آیین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در موردطرح آئین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی برای تصویب مدت اجرای آزمایشی آن طبق اصل(۸۵) قانون اساسی که تقاضای نمایندگان مبنی بر رسیدگی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در جلسه علنی مورخ ۱۸/۱ / ۱۳۹۲ تصویب شده است، دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس، با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح الحاق یک تبصره به ماده(۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه پروتکل اصلاحی موافقت نامه کشتیرانی تجاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کوبا که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه اصلاحات قانون الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل ۱۹۷۸ مربوط به کنوانسیون بین المللی جلوگیری از آلودگی دریا ناشی از کشتی ها ۱۹۷۳(مارپل ۷۸/۱۹۷۳) - مصوب ۱۳۸۰ - و اصلاحات بعدی آن که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در کارگروه بین المللی پزشکی نظامی(ICMM) که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه بیمه گران و اتکائی گران خطرهای تجاری و غیرتجاری در کشورهای عضو سازمان تعاون اسلامی و موسسه تضمین اعتبارات صادراتی و سرمایه گذاری عربی و تصویب اساسنامه که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون تحدید مسوولیت برای دعاوی دریایی که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقت نامه همکاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در زمینه مبارزه با جرائم فراملی که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقت نامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری بروندی که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقت نامه مربوط به همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه تعیین تعرفه خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح جامع کاداستر کشور که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه ماده(۱۳۳) قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۳۶ و اصلاحات بعدی آن که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه الحاق جزیره هرمز به محدوده منطقه آزاد قشم که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی که در اجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

**گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه الحاق بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری به محدوده منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار که دراجرای ماده ۱۰۴ آئین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور قرار گرفته است.

همچنین سؤال مشترک جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات و بهرام بیرانوند نماینده بروجرد از حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز در دستورکار جلسات هفته آینده صحن علنی مجلس قرار دارد.

همچنین، گزارش وزیر نفت در مورد برنامه های وزارت نفت برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت در دستور روز یکشنبه مورخ ۲۸/۲ / ۱۳۹۳ مجلس قرار دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار