|
|
کدخبر: ۱۷۶۳۳۳

توکلی در گفت وگو با تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد ۹۳ فردا پایان می یابد.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۳ ضرورت داشته ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی از سایت سازمان و مطالعه دقیق آن و اطلاعیه مربوطه در سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل از میان کد رشته محل های تحصیلی مورد علاقه خود و از کد رشته امتحانی مجاز یا کد رشته های امتحانی مجاز اقدام کنند و آن را پس از کنترل های لازم در فرم انتخاب رشته خود درج کنند.

وی افزود: این داوطلبان حداکثر تا فردا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت برای انتخاب رشته فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به این مسئله اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور به روند انتخاب رشته این داوطلبان اشاره کرد و گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دوره کارشناسی ارشد باید کد رشته محل های انتخابی خود را به ترتیب اولویت علاقه در فرم پیش نویس انتخاب رشته که در دفترچه چاپ شده است، وارد کنند و پس از کنترل های لازم و اطمینان از صحت آنها با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند، پس از تائید نهایی کد رشته محل های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز ۱۵ رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار می گیرد، در غیر این صورت انتخاب رشته تکمیل نشده است.

توکلی اضافه کرد: اصلاحات و تغییرات احتمالی دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی فردا یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۳ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با توجه به اصلاحات مذکور نسبت به اصلاح و ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده اند، تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۶۱ هزار نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود اقدام کرده اند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: نظر به اینکه براساس برنامه زمانی اعلام شده مهلت انتخاب رشته داوطلبان کارشناسی ارشد تا پایان روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه پایان می پذیرد به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تاکنون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می کنیم در این فرصت باقی مانده نسبت به انتخاب رشته خود و تکمیل فرم های مربوطه در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار