|
|
کدخبر: ۱۷۶۴۴۷

شهریاری در گفت وگو با تسنیم مطرح کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: طبق قانون، تعرفه های افزایش یافته را باید بیمه ها پرداخت کنند و نه اینکه مردم از جیب خود بپردازند.

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، درخصوص افزایش تعرفه های پزشکی، گفت: طبق قانون تعرفه های افزایش یافته را باید بیمه ها پرداخت کنند و نه اینکه مردم از جیب خود بپردازند.

وی تصریح کرد: در قانون برنامه پنجم جایی که تعریف شده روسای بیمارستان ها و پزشکان باید تمام وقت باشند، آورده شده که تعرفه های پزشکی باید براساس قیمت واقعی پیش بینی شوند، البته وقتی می گویند تعرفه ها براساس قیمت واقعی پیش بینی شوند، معنایش این نیست که مردم آن را بپردازند، بلکه باید بیمه ها افزایش تعرفه ها را متقبل شوند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: اینکه تعرفه های پزشکی چقدر افزایش یابند، در اختیار مجلس نیست و طبق قانون فعلی در شورای عالی بیمه سلامت کشور که چند وزیر، نماینده کارفرما و نماینده کارگران حضور دارند، تعیین می شود و به هیئت دولت می رود تا تصویب شود.

شهریاری با بیان اینکه از تعرفه های جدید به ما ابلاغ نشده است، گفت: افزایش تعرفه ها وقتی در شورای عالی بیمه سلامت کشور تعیین می شود، معنایش این است که باید بیمه ها آن را پرداخت کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار