|
|
کدخبر: ۱۷۶۵۲۸

با حضور ۶۰ استاد کشور

خبرگزاری تسنیم: دبیر سومین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت از حضور و سخنرانی بیش از ۶۰ استاد برجسته کشور در این همایش خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، هادی اکبرزاده معاون علمی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و دبیر سومین همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به استقبال چشمگیر اساتید برجسته کشور از سومین همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با موضوع واکاوی مفاهیم و نظریه های رایج توسعه و تجربیات ایران اظهار داشت: همانند دو همایش گذشته از این همایش نیز استقبال کم نظیری صورت گرفته است و مقالات پرمحتوایی از نظر کیفی و کمی از سوی اساتید حوزه و دانشگاه و دانش پژوهان به این همایش ارسال شده است.

وی ادامه داد: پس از انجام داوری های تخصصی از بین ۲۶۵ مقاله دریافتی ۱۴۲ مقاله پذیرفته شد که ۶۵ مقاله به صورت شفاهی و سایر مقالات به صورت پوستر ارائه می شود.

دبیر سومین همایش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت افزود: این کنفرانس طی روزهای ۳۱ اردیبهشت ماه و اول خرداد در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار می شود.

اکبرزاده با اشاره به دعوت ازبرخی از اساتید برای حضور در این کنفرانس و ارائه مقالات گفت: خوشبختانه این کنفرانس به عنوان یکی از بزرگترین همایش های بین رشته ای در علوم انسانی شناخته شده و در آن اساتیدی از جمله احمد احمدی، محمد حسین پناهی، تقی آزاد ارمکی، حجت الاسلام ذوعلم، علیرضا ذاکر اصفهانی، مصطفی ملکوتیان، مهدی محسنیان راد، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی، خدیجه سفیری، غلامعلی افروز، صادق واعظ زاده، سیدرضا عاملی و ابراهیم فیاض و جمعی از صاحب نظران برجسته سخنرانی می کنند.

وی اضافه کرد: ستاد برگزاری کنفرانس ظرفیتی را برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بویژه دانشجویان دکتری ایجاد کرده است از علاقمندان برای اعلام حضور و ثبت نام در این همایش به سایت www. tc. olguo. ir مراجعه کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار