|
|
کدخبر: ۱۷۶۶۲۸

سبحانی نیا به تسنیم خبر داد

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: ساز و کار انتخاب کاندیداهای نهایی این فراکسیون برای هیئت رئیسه جدید مجلس فردا تعیین می شود.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیمبا اشاره به نشست شورای مرکزی این فراکسیون، گفت: نشست شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس فردا و پیش از جلسه علنی مجلس تشکیل می شود که قرار است در این جلسه، ساز و کار تعیین انتخاب کاندیداهای نهایی این فراکسیون برای انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم، مشخص می شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار است هر کدام از اعضای فراکسیون که برای ثبت نام در انتخابات هیئت رئیسه جدید مجلس تمایل داشت، ابتدا در هیئت رئیسه فراکسیون ثبت نام کرده و سپس در مجمع عمومی به رأی اعضا گذاشته شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه، اظهار داشت: هنوز ساز و کاری برای تعیین کاندیداهای این فراکسیون در انتخابات هیئت رئیسه مجلس تعیین نشده که در جلسه فردای شورای مرکزی در مورد آن تصمیم گیری می شود.

حجت الاسلام سبحانی نیا، تأکید کرد: به طور قطع علی لاریجانی کاندیدای نهایی این فراکسیون برای ریاست مجلس است و هر کدام از اعضا که تمایل داشته باشند می توانند برای بخش های دیگر هیئت رئیسه ثبت نام کنند.

سبحانی نیا پیشتر در گفت وگویی به خبرنگار پارلمانی تسنیمگفته بودکه انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم در سال سوم، اولین دستور کار جلسه علنی مجلس در روز یکشنبه ۴ خرداد است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار