|
|
کدخبر: ۱۷۶۷۵۶

پهلوان در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جنبش دانشجویی از مسئولان دانشگاه آزاد درباره معرفان هراتی توضیح می خواهد.

علی پهلوان مسئول سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری تسنیم، گفت: فضای دانشگاه فضای علم اندوزی است، هر چند که دانشجویان باید تحلیل سیاسی داشته باشند، اما اجازه نمی دهند دانشگاه ها اسیر جریان های سیاسی شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره اخیر و پس از تغییر دولت برخی افراد و گروه ها احساس کردند در این فضا می توانند جولان دهند، یادآور شد: این افراد خیال کردند می توانند پای ضدانقلاب و خائنان به این انقلاب به خصوص فتنه گران را به دانشگاه ها باز کنند.

این فعال دانشجویی با اشاره به انتصاب عبدالحسین هراتی در دانشگاه آزاد تاکید کرد: جدا از انتصاب هراتی در دانشگاه آزاد برخی از افرادی که در فتنه فعال بوده اند در بخش های مختلف این دانشگاه فعال شدند و در حال حاضر مشغول کار هستند.

پهلوان ادامه داد: ما از مسئولان دانشگاه آزاد در این زمنیه سوالات مختلفی داریم. اینکه پاسخ دهند چرا چنین فضایی در این دانشگاه ایجاد شده و پای فتنه گران در این دانشگاه باز شده است؟ و حتی کسانی که به امام(ره)، رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی توهین کرده اند در مناصب اجرایی آن حضور می یابند؟

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه آزاد در انتصاب هراتی مرتب اعلام می کنند که از سوابق وی اطلاع نداشته اند و افرادی او را به مسئولان دانشگاه آزاد معرفی کرده اند. جنبش دانشجویی از مسئولان دانشگاه آزاد درباره معرفان هراتی برای این انتصاب توضیح می خواهد تا از وقوع مسائلی مثل آن جلوگیری کند.

این فعال دانشجویی با اشاره به سوابق هراتی، تصریح کرد: به نظر می رسد قوه قضائیه در این شرایط باید عکس العمل نشان دهد و پرونده هراتی و سایر افرادی که سابقه اهانت به امام(ره) و نظام اسلامی را دارند، مورد بازخواست قرار دهد.

وی در پایان گفت: انتظار داریم دستگاه قضایی بر انتصابات به خصوص در مناصب مربوط به حوزه دانشگاه ها و آموزش عالی نظارت داشته باشد و افراد مشابهی مانند هراتی را شناسایی و به پرونده های آنها رسیدگی کند و اجازه ندهد این افراد فضای دانشگاه ها را ملتهب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار