|
|
کدخبر: ۱۷۷۲۵۷

عضو هیات تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد:

رئیس کمیته آموزش عالی مجلس شورای اسلامی از ارسال گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی به دانشجو، جاسبی و میرزاده خبر داد.

رضا صابری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، اظهار داشت: گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به جاسبی، دانشجو و میرزاده فرستاده شده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای میرزاده رئیس فعلی دانشگاه آزاد پاسخ کوتاهی به این گزارش داده و اعلام کرده که مباحثمربوط به تحقیق و تفحص مربوط به دوران مدیریتی ایشان نمی شود.

وی ادامه داد: جاسبی نیز به دلیل حضور در سفر خارجی درخواست افزایش مهلت پاسخ به این نامه را کرده است که ۱۰ روز به وی مهلت دادیم که در پایان این هفته فرصت ۱۰ روزه جاسبی نیز به پایان می رسد.

صابری افزود: منتظر پاسخ فرهاد دانشجو، رئیس پیشین دانشگاه آزاد به ابهامات این تحقیق و تفحص نیز هستیم.

رئیس کمیته آموزش عالی مجلس همچنین گفت: پس از ارائه پاسخ ها از سوی رؤسای پیشین دانشگاه آزاد به ابهامات این تحقیق و تفحص جلسه ای برگزار می کنیم و مستندات ایشان را نسبت به ابهامات مطالعه خواهیم کرد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان ابراز امیدواری کرد که گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد هر چه سریعتر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص میزان تخلفات هر یک از روسای دانشگاه آزاد گفت: بیشترین تخلفات مربوط به دوران جاسبی بوده زیرا طولانی تر از دوران مدیریتی فرهاد دانشجو بوده است.

صابری همچنین تاکید کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید وظایف خود را نسبت به دانشگاه آزاد محکم انجام دهد چون احساس می کنیم این شورا وظایف خود را در خصوص دانشگاه آزاد انجام نداده و نظارت خوبی در دانشگاه آزاد ندارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار