|
|
کدخبر: ۱۷۷۳۳۰

نیک فر در گفت وگو با تسنیم:

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از برگزاری دومین پیش کنگره تشکل متبوعش با حضور محمد رضا باهنر، اعضای شورای مرکزی و شورای استان های این تشکل در پنج شنبه هفته جاری خبر داد.

احمد نیک فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزابخبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه جلسه شورای مرکزی تشکل متبوعش دیشب برگزار شد، گفت: در این جلسه سخنران ویژه نداشتیم و محمد رضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درخصوص مذاکرات ایران با ۱ + ۵ در وین سخنرانی کرد و گروهی که پیرامون سیاست های کلان اقتصادی گزارشی را تهیه کرده بودند ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه به زیاده خواهی های آمریکا اشاره شد و اینکه مذاکرات به دلیل زیاده خواهی های غرب و آمریکا به نتیجه نرسید و شکست خورد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در ادامه از برگزاری دومین پیش کنگره این تشکل در پنج شنبه هفته جاری خبر داد و اظهارداشت: در این پیش کنگره اعضای شورای مرکزی شورای استان ها شرکت خواهند کرد و درخصوص نحوه برگزاری کنگره بحثو بررسی خواهند کرد و در این جلسه خود باهنر هم حضور خواهد داشت.

نیک فر با بیان اینکه زمان کنگره اصلی جامعه اسلامی مهندسین تغییر نکرده است، گفت: کنگره اصلی با حضور فعالان سیاسی و اعضای جام پنج تیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار